י"ז אב ה'תשע"ד

כיצד חודרת דת הציונות גם לציבור החרדי-מכתב גלוי לחבר כנסת המינים-הר' אורי מקלב בעקבות הבאת מאות ילדים חרדים מהדרום ליום "פעילות חוויתית" בכנסת המינים



כיצד חודרת דת הציונות גם לציבור החרדי-מכתב גלוי לחבר כנסת המינים-הר' אורי מקלב בעקבות הבאת מאות ילדים חרדים מהדרום ליום "פעילות חוויתית" בכנסת המינים

בשבוע שעבר פורסמה בתקשורת הידיעה הבאה: "עם תחילת מבצע "צוק איתן", יזמה הכנסת פעילות מבורכת במסגרתה אירחה קבוצות של ילדים מהדרום לפעילות חווייתית כדי להוציא אותם להפוגה ולהתרעננות ממצב הלחימה.

ח"כ יצחק כהן (ש"ס), וח"כ אורי מקלב (יהדות התורה), פעלו מול יו"ר הכנסת חה"כ יולי יואל אדלשטיין ומנכ"ל הכנסת מר רונן פלוט, שידאגו לאירוחם של ילדי הישובים הדרומיים הנמנים על הציבור החרדי, תוך התאמת התכנים בהתאם.

הנהלת הכנסת נעתרה לבקשתם של חברי הכנסת. וכתוצאה מכך, הזמינה הנהלת הכנסת מאות מילדי הדרום החרדיים, לימי פעילות העשרתית וחוויתית הולמת בכנסת.
 
חברי הכנסת הרב כהן והרב מקלב ביקשו להודות ליו"ר הכנסת ולמנכ"ל הכנסת על היענותם והירתמותם ליצור פעילות חוויתית מתאימה תוך פרק זמנים קצר תוך אירוח ביד רחבה.

 

והנה ודאי לא נעלם מעיני כב' כי ה"כנסת" הינה בית ועד למינות המיוסד על כפירה בעיקר ואשר רוב ככל חבריו הינם אתאיסטים מוחלטים או מומרים להכעיס והינו השרש פורה ראש ולענה לכל המרידה המאורגנת של מדינת ישראל בבורא העולם ובתורתו למעלה משישים שנה כשכל זה נעשה בזיוף ובשקר תחת שם "ישראל" מה שמוסיף חילול ה' שאין כדוגמתו לכל פעולותיה של הכנסת . ואמנם למרות כל האמור לעיל החליטו גדולי תורה רבים לשלוח נציגות של הציבור החרדי לתוך בית מינות זה הן כדי למחות כנגד רשעותם וכפירתם והן כדי להציל מידיהם מה שניתן לבל יהא הציבור החרדי שהוא שנוא נפשם של מקימי ומנהיגי המדינה למרמס תחת ידיהם האכזריות, אבל להביא לשם את ילדינו ועוד באופן שהביקור בבית מינות זה יתפרש אצלם כ"חוויה" זאת לא שמענו מעולם מאף גדול בתורה וגם לא מהקטן שבתלמידיהם של גדולי התורה. לזאת הנני מבקש להשיבני בהקדם תשובות לשאלות הבאות:

 

א. לאור העובדה שבטאון תנועת "דגל התורה" יתד נאמן חוזר ומשנן באזנינו את החובה לציית לגדולי הדור ולפעול על פי הוראתם, איזה מגדולי הדור שליט"א התיר לכב' להזמין ילדים חרדים למקום הכפירה והניאוץ המכונה "כנסת"?? האם פעילות חוויתית זו זכתה לפירסום גם ב"יתד נאמן"? ואם לא, מדוע?

 

ב. כיצד "הותאמו" התכנים לילדים החרדים? ומה הם התכנים אליהם נחשפו הילדים החרדים בביקורם זה?

 

ג. בימים אלה שהציבור החרדי נאבק מאבקים קיומיים כדי לשרוד מבלי לשנות כהוא זה את תכני הלימוד מול גזירות " לימודי ליבה" וכד' שמטרתן להסית ולהדיח את ילדינו מתוה"ק, ועל נציגי היהדות החרדית לעמוד כחומה בצורה ולהדוף כל נסיון לכפות עלינו את התכנים הכפרניים של מערכת השמד המכונה "משרד החינוך", כיצד אמורים להרגיש הורים לילדים חרדים אם הנציגים שאמורים להגן על חינוך ילדיהם פושעים בעצמם בילדיהם של הציבור החרדי ומביאים אותם לבקר ב"כנסת" [שאין לך הרס חינוך ילדי ישראל יותר מביקור שכזה, אלא א"כ אני טועה ואשמח אם יוצג בפני מקור כלשהו מדברי גדולי ישראל המוכיח את טעותי]?

לתשובתך בהקדם אודה, יואל אלחנן.

                                                                                  (מח"ס "דת הציונות" ב"ח)





למאמר זה התפרסמו 10 תגובות. הוסף תגובה למאמר
1.  לגיטימציה לגיוס חרדים   י"ח אב
מעשה כזה מבטל את כל המחאות נגד הגיוס. שימו לב: אף אחד בכנסת לא הזמין לשם את ילדי החרדים אלא נציגי החרדים מרצונם החופשי ומיוזמתם עשו מעשה כזה וההורים הסכימו לשלוח לשם את ילדיהם. ומה זה אומר לגבי הגיוס לצה"ל תסיקו לבד..



חסוי  
2.  מבחינת היחס לתהליך השלום, ויתורים וכד'...   י"ח אב
החרדים של ימינו ציונים יותר מאשר הציונים עצמם. במקום לנסות ולמנוע מלחמות הם דווקא מסיתים ומדיחים את השלטון החילוני לעוד ועוד מלחמות. דיבורים קשים וקיצוניים אותם לא שמעתי אפילו מביבי ודובריו נשמעים תכופות מפיהם של החרדים בכנסת ומחוצה לה. הדיבורים האלה מסכנים את המשך קיומה של היהדות החרדית בארץ ישראל.
חומר למחשבה  
3.  אמת ויציב   י"ח אב
אכן מזעזע, וכששמעתי על זה באמת התפלאתי, אבל מדוע שלא תפנה אליו סתם לשמוע תגובה?!
יצחק ס.  מרחובות
4.  ציונ-יאנג ופיונג-יאנג   י"ח אב
ר' יואל מדוע תכעס?
אולי הכוונה בביקור זה כדי שהשלטון בציונ-יאנג (זו בירת המדינה העוורית, כשם שבירת צפון-קוריאה היא פיונג-יאנג) רוצה לראות כיצד נראים ילדים יהודים אמיתיים?
מה בפיונג-יאנג לא יודעים מה זו יהדות והתכנים והמידע המועבר לעם נשלטים ע"י הממשל הדיקטטורי - אף כאן.
עברי במדינת העוורים  
5.  גרוע מזה כבר לא יכול להיות כנראה..   כ"א אב
זה ממש סוף הדרך.
משפט ההיסטוריה  
6.  לימוד זכות, אולי זה סוג חרדים מסוים   כ"ג אב
צריך לבדוק איזה סוג "חרדים" הביאו לביקור בכנסת.
הרי ברור לכל ילד שאף אחד מבינינו לא היה משתף פעולה אם היו שולחים את בנו לביקור בכנסת.
נא לבדוק את העניין.
אברהם  
7.  לאברהם...   כ"ד אב
אין שום ילד יהודי שיש לגיטימציה להביאו לכנסת המינים, בטח לא כשכל האווירה סביב בואו למקום זה היא חיובית ו"חוויתית". וכל ילד יהודי שמובא למקום זה ביוזמת יהדות התורה הוא מעשה חמור מאד מאד מהסיבות שפורטו במכתב ומעוד סיבות רבות שלא פורטו בו.

בברכה, יואל.
יואל אלחנן  
8.  האם בכוונתו לענות לשאלות שהופנו אליו ?   ט' אלול
או שהוא יהיה כמו אמנון יצחק ?

אגב, עפ"י חוקי המדינה הציונית הוא מחוייב להגיב בכתב תוך פרק זמן קצוב (21 יום כמדומני) בהיותו "עובד ציבור".

(ולא שהחוקים האלה שווים הרבה בעיניי "נבחרי הציבור" שחוקקו אותם).

שואל  
9.  הכנסיה   ט' אלול
כל אדם שנכנס למקום שכל גדולי ישראל מכל העדות אסרו להכנס אליו עובר על איסור חמור ושהכיפה השחורה והזקן לא יטעו אתכם. נכון שיש שקבלו היתר מרבנים אבל ההיתר אינו חל עליהם כאשר הם אינם משרתים את המטרה שלשמה הם נכנסים לשם ורואים היום שאותם חכי"ם "חרדים" כבר אינם משרתים את הציבור החרדי ואת צרכיו אלא הם יושבים שם על כורסאות מרופדות ונהנים ממשכורות שמנות בהן הם יוכלו לשלם לחתן בן תורה על מנת שיקח את 'בת עם הארץ שלהם' והאברכים ישארו עם העוני והמחסור ולא יוכלו ללמוד או להשיא את בנותיהם לבן תורה. וביום פקודה יום הבחירות ירוצו אותם חכי"ם אל הציבור שמפרנס אותם ובשם גדולי ישראל ידרשו שיתנו להם את קולם ויפרנסו אותם לעוד ארבע שנים. אוי לאותו דור שכך נראה. איך שהשקר שולט בכל פינה איך שבני התורה האמיתיים בזויים בעיני החרדים עצמם וכל פוליטיקאי סרוח זוכה לכבוד מלכים. יוצאים ובאים כרצונם אצל גדולי ישראל בעוד שאברך בן תורה שרק רוצה ברכה ועידוד מגדולי תורה צריך להתבזות ולהתחנן שיתנו לו להיכנס. וזו רק דוגמא אחת מני אלף על "שלא בירכו בתורה תחילה".
 
10.  לא רק גיוס גברים חרדים אלא נשים חרדיות גם כן   י"ב אלול
היום הכל מונח על כף המאזניים. אם הסחף לא ייעצר כאן ועכשיו, אז בעוד 5, 10, 15 שנים כמעט בוודאות יהיו חיילות חרדיות.

ואם זה יקרה אז באמת אפשר לסגור את הבאסטה ולנסוע לרוסיה - לבקש מקלט מדיני אצל ולדימיר פוטין. או לחזור למרוקו, למלך חסן.
חסוי