כ"ה אייר ה'תש"ע

אליל הזמר יעקב שב"בייקי חושף את הצביעות של הציבור החרד"לי ברחובות ומחוצה לה



אליל הזמר יעקב שב"בייקי חושף את הצביעות של הציבור החרד"לי ברחובות ומחוצה לה

לפני כחמישה חדשים בה' באייר הוזמן הרב אברהם חזן למסירת הרצאה בביכנ"ס ברחובות בעניני דיומא. הציבור החרד"לי והדת"לי רעש ורגז ועשה ימים כלילות כדי למנוע את ההרצאה. למערכה גויסו יצחק דדון, ערן טמיר ואפילו נכדו של הגר"ע יוסף יעקב ששון כשהטענה העיקרית היא כיצד ייתכן שבעיר בה מכהן בן משפחתו של הראי"ה קוק כ"מרא דאתרא" ידבר הרב חזן נגד הראי"ה קוק (וזאת למרות שהראי"ה קוק בכלל לא היה נושא ההרצאה) לאחר שכל מאמציהם עלו בתוהו ולא הצליחו לגרום לר' שמחה הכהן קוק לאסור את הזמנתו של הרב חזן (ורק מפני דרכי שלום נאלץ הר' שמחה הכהן קוק לבטל את השתתפותו ביום שכולו תורה שבמסגרתו מסר הרב חזן את הרצאתו) לא הפסיקו להאשים את הרב חזן ב"ביזוי המרא דאתרא".


והנה חלפו להם חמישה חדשים. לעיר רחובות מגיע מחטיא הרבים השפל שור האיצטדין יעקב שב"בייקי למופע פריצות וליצנות נוסף אחרי ששרף נשמות ישראל במופעיו הקודמים בקיסריה וברחבי העולם וכדי לקדם את אלבומו החדש לבי ב"מזרחי" . אחרי שמשקר במצח נחושה לר' שמחה הכהן קוק כי קבל היתר להופיע מרבי ראובן פיינשטיין (שבשיחה עם הר' שמחה הכהן קוק אומר כי לא ראה את שב"בייקי מעולם ולא דבר עמו כלל מעולם) ואחרי שכל רבני רחובות פרסמו איסור על השתתפות במופעו עליו חתום גם הר' שמחה הכהן קוק קיים יעקב שב"בייקי את הופעתו במרידה גלויה בר' שמחה הכהן קוק ובכל גדולי הדורות האחרונים שכבר לפני שלושים וארבע שנים פסקו איסור מוחלט על מופעי זמר וערבי שירה מכל סוג שהוא.


הרב אמנון יצחק שלאחרונה יצא במלחמת מצוה כנגד מחטיאי הרבים מסוגו של שב"בייקי ואחרים כיו"ב דאג לפרסם את האיסור ברחבי רחובות והחרדים לדבר ה' ביטלו את השתתפותם במופע. ומי התגייס במלוא נעריו ונערותיו לחזק את המופע ולמלא את השורות הריקות?! כמובן, נערי ונערות הצבור הדת"לי והחרד"לי החרדים כל כך על כבוד ה"מרא דאתרא". פתאום ה"מרא דאתרא" שכל כך חששו לכבודו הפך לעפר ואפר אשר שב"בניק כיעקב שב"בייקי חשוב ממנו בהרבה. הרב אמנון יצחק מדווח כי ראש העיר בעצמו דאג לייבא גם נערי ונערות בני עקיבא מחוץ לעיר כדי למלא את השורות. עיתון החרד"לים "בשבע" אף ראיין את שב"בייקי לרגל צאת אלבומו החדש והוסיף גם ראיון בוידאו באתרם (כשכל זה נעשה בתוך שנת האבל על הסתלקותו של הר' מרדכי אליהו שגם הוא נמנה על האוסרים בתוקף כל סוג של מופעי זמר כל שכן מופע פריצות כדוגמת מופעו של שב"בייקי).


בעוד הר' שמחה הכהן קוק עשה הכל כדי לרצות את הצבור הדת"לי ברחובות מרדו בו הדת"לים ורמסו את כבודו בשאט נפש בעבור אלילם המשוקץ והחצוף שעוד מעז להגדיר את עצמו "אברך"


כאן המקום לציין כי ארגון "אזמרך בלאמים" מצטרף למלחמת המצוה שהכריז הרב אמנון יצחק שליט"א על אלילי הזמר מחטיאי הרבים אשר הם נדבך חשוב בנסיון של "מיזוג" החרדים עם הצה"ד ודיעותיהם הכוזבות ובקרוב יפורסמו מאמרים נוספים שיחשפו את המחזיקים בידי מחטיאי הרבים אלה ומעודדים אותם ובראשם ערוץ הרדיו המתחזה ל"חרדי" קול ברמה אשר כשמו כן הוא, גורם לשכינה לבכות על בניה ובנותיה העשוקים מחיק היהדות בגלל מחטיאי הרבים שכמותם המחזקים ידי מחטיאי הרבים נגד פסק מפורש של רבם הגר"ע יוסף לא יאומן כי יסופר.


בתמונה: דרכם הנלוזה של מחטיאי הרבים דוגמת השב"בניק יעקב שב"בייקי. מצטלמים עם הרבנים ואח"כ שורפים נשמות הצעירים והצעירות נגד פסק מפורש של אותם הרבנים שהם מצטלמים אתם. (יעקב שב"בייקי מקבל ברכה מהגר"ע יוסף)





למאמר זה התפרסמו 6 תגובות. הוסף תגובה למאמר
1.  הערה קטנה   כ"ז אלול
לא רק בעיתון בשבע פורסם ראיון עם שוואקי, גם באחד מהעיתונים המחולקים בשבתות בבתי הכנסת של המזרחי (שכבר נאמר רבות אודות הנזק שנגרם מחמתם, הן בתוכנם, והן בביזוי כבוד השבת, כבוד התפילה, וכבוד בית הכנסת שהם מביאים) פורסם מאמר אודותיו, ועוד על ידי אחד מרבניהם, ועוד בעיתון שמתיימר להראות את עצמו כממשיך דרכו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל.
אריאל  מפ"ת
2.  הסכמה   י"ח תשרי
אמת לאמיתה(אני תושב רחובות וכל מילה אמת)
רון  משפלה
3.  ראש העיר ברחובות לא חרדי?   י"ז חשון
הרי כל המפלגות החרדיות הצביעו לו
מנדל  מיבנה
4.  למנדל ההיפך הוא הנכון...   י"ז חשון
מזה שמוכן היצר הרע להביא לאחדות דעים של המפלגות החרדיות ולוותר על מחלוקתם בשביל שיבחר אדם כמו מלול לראשות העיר אתה למד כי הוא רחוק מחרדיות....
חוץ מזה, גם את נתניהו בחרו המפלגות החרדיות לראשות הממשלה. האם הוא נחשב לחרדי בעיניך בגין כך?? ובכן, את אותה תשובה שתענה לגבי נתניהו אתה יכול לענות לגבי מלול.
יואל אלחנן  
5.  הדבר לא נכון   י"ב סיון
הרב עובדיה יוסף מאשר כאלה מופעים וערבי שירה של יעקוב שוואקי ואפילו היה נוכח בכמה מהופעתיו ואיפה כתב הרב עובדיה שאסור ואין שום בעיה ללכת לכאלה מופעות כול עוד הם מופרדים
מתן  מבית אל
6.  למתן הגר"ע יוסף אוסר ערבי שירה   י"ט סיון
גם כשהישיבה אינה מעורבת. האי מייל שהשארת אינו תקין. השאר אי מייל אחר ואשלח לך את הפסק של הגר"ע יוסף יחד עם כל גדולי ישראל נגד ערבי שירה בכל צורה שהיא. תוכל למצוא את הפסק גם באתר "שופר" של הר' אמנון יצחק שליט"א.
יואל אלחנן