04:43 | 8/30/2007

ליעקב...


חבל על הנסיונות החוזרים ונשנים שלך להחדיר הודעות לפורום, בהתעלמות מוחלטת ממה שהוסבר לך.

לגבי הבקשה להתכתב עם צלפחד- צלפחד הינו אברך השוקד על לימוד התורה כנתינתה (אחר שב"ה נחלץ מהשביה הממושכת ב"ישיבת" ניר של הר' דוב ליאור בקרית ארבע).

אני בהחלט חושב שתוכל להיות לך תועלת רבה מההתכתבות עמו, אבל באופן שזה נעשה עד עכשיו מולנו זה לא יגרום לך תועלת אלא יגרום לצלפחד ביטול תורה נטו.

לכן כדאי שתדבר קודם עם הר' אברהם חזן בטל' (057-3129952) כי בכתב כנראה לא הצלחתי להסביר לך מה הבעיה בהודעותיך.

בברכה, יואל.


16:37 | 9/1/2007

אסביר את עצמי טוב יותר...


מבלי שתיצור קשר עם הר' אברהם חזן לא תפורסם כל הודעה שלך בפורום. מס' הטלפון: 057-3129952.

בברכת שבוע טוב, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |