מה שכן מרן הגה"ק מסאטמאר זצוק"ל אמר מיד אחרי שנסתיימה המלחמה (בתשכ"ז לפני 40!!! שנים) כי הם עוד יחזירו את הכל בכאב ובדמעות...
בברכה, יואל.
עדות הגאון ר' אהרן רוטר שליט"א מח"ס שערי אהרן שהיה מקורב מאד לרב שך (אני מכירו אישית).
הרב שך דיבר כמה פעמים נגד ההתנחלויות. שלחו לו הנ"ל שאלה מדוע הוא שונא אותם. הרב שך ענה בדיוק להיפך, אני אוהב אותם ורוצה את טובתם. הרי יגיע יום שיגרשו אותם משם אז שיזכרו שהיה יהודי זקן שהזהיר אותם לא ללכת לשם.
ועוד, מפי השמועה (אשמח לקבל אישור או מקור לסיפור זה): כשסיפרו למרן הרב מבריסק (הגרי"ז סולביציק זצ"ל) שהציונים הכריזו על הקמת המדינה הוא הגיב: "הם הקימו מדינה? הם בעצמם יחריבו אותה!"
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|