מאת:
קטון ודל
00:25 | 12/17/2004
צלפחד וצלמיד ישיבה היקרים
בתגובה ל: לתלמיד ישיבה

ובאמת, כידוע, האמת תמיד נמצאת רק בצד של מחזיקי הדת האמיתיים (=החרדים) ואילו כל חכמי התורה שאינם מסכימים עם דרכו של "יואל אלחנן" הם טועים (וגם תועים).
אולי תסבירו לי, כבודכם היקרים, מי מכם (או אחרים מכותבי התגובות כאן, למעט אולי "יואל אלחנן" וגם אצלו אני בספק) קרא ממש את דברי הרב קוק, וגם הבינם ע"פ המקורות שמהם הביא הרב קוק את דבריו, ולא מסתמך על אחרים שקראו ופסלו? אבל כנראה שזה מותר רק למי שרוצה לפסול את דברי הרב קוק ולא למי שחולק על הגאון הגדול הרב מסאטמר ש"כל גדולי ישראל בוודאי הסכימו איתו!".
זאת בדיוק הייתה, ועודנה, טענתי על הפורום (וכרגיל, אני נאלץ לקוות שלא יצנזרו את דברי...)
אני מתחיל להזכר בדברי חז"ל שהרואה פגמים בחברו הרי זה בגלל שאינו יכול לראות פגמים אלו בעצמו אז משמיים מראים לו פגמים אילו בחברו כדי שיבין שגם אצלו זה כך...
ובנוסף, ברצוני להזכיר בפורום זה את מה שאמר אחד האדמורים (אני חושב שזה היה הרב שמחה בונם מפשיסחה) שאמר כי כדי להיות מעל חברך, אל תחפור לחברך בור אלא תעשה לעצמך גבעה...
בברכה,