הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
תלמיד ישיבה
12:40 | 12/15/2004
ליואל ולצלפחד
יואל, אנחנו מתראים היום בערב?
וצלפחד מה קורה איתך בקשר לישיבה?
בתגובה ל: לתלמיד ישיבה
ולא את הרב אברהם חזן שליט"א
צלפחד, בסוף לא הצלחתי להגיע למאמר של הרב שמואל אליהו, זה הגיע לי לעמוד הראשי
ועוד דבר, אכן נפגשתי עם יואל אתמול והוא רוצה לדבר איתך(לא דרך הפורום)
אבל אתה צריך להזדהות בשמך האמיתי כדי שהוא יזהה שזה אתה -אמרתי לו מה השם שלך
בתגובה ל: לתלמיד ישיבה :לגבי שרלו
בתגובות לתשובת הרב אליהו:
תגובת מגיב לשון הרע?
האם אין חשש ללשון הרע בתשובה?
תגובת הרב שמואל אליהו: על מה נאמר "אל תהיה צדיק הרבה"?
משאלתך ניכר שאתה רוצה להטיף מוסר לרבנים ולומר להם שהם צריכים לשתוק ולא להגיב. אינני יודע מי אתה כיון שלא כתבת את שמך. אבל זה לא חכמה גדולה להטיף מוסר אנונימי כאילו להיות "יפה נפש" נקי וזך וטהור. זה לא הולך ככה. אנחנו מחויבים לומר את האמת לציבור!!!
חובתנו למחות היא בדיוק על מקרה כזה שאדם אחד מפרסם דברים שהם לא נכונים. מטעים את הציבור. גורמים נזק גדול מאוד.
דע לך!!
אין לו רשות לפסוק הלכות כאלה בלי שום מקור בלי שום ביסוס - הוא פוסק על מקור אחד והוא הלב שלו.
אנחנו מורשים לשתוק?
בתגובה ל: אתר שיעורי תורה, נטו
http://kinordavid.net/
שם יש את השיעורים בלווין של הרב עובדיה יוסף הרב מרדכי אליהו והרב דניאל זר(ומשם הגעתי לשיעורים של הרב מרדכי אליהו ומשם לאתר מוריה לתשובה שנתתי לך על שרלו)