בס"ד
הדברים נכונים ויפים אבל עכשיו כבר קימת מדינה. מה אתה רוצה לעשות איתה?
אתה עוסק במחשבה מה לעשות איתן??
אין זה עניננו מה לעשות עם המדינה. המדינה היא מציאות קיימת כעוד נסיון בין כל הנסיונות הרבים לאורך גלותנו הארוכה . כל מטרתנו היא אחת. שהמבט על המדינה ועל כל מה שקשור אליה יהיה דרך מבט של תורה ולא דרך מבט של דעות כוזבות וגילוי פנים בתורה שלא כהלכה.
בברכה, יואל.
ואז כבר תבין מה צריך לעשות ומה צריך לבקש מהקב"ה שיעשה באשר למה שאין בידינו לעשות...ושערי דמעה לא ננעלו!!| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|