מאת: אביעד
10:23 | 3/25/2007

לרב יואל שליט"א שלום


רציתי לשאול את הרב אם הוא יגיב על הספר 'אתחלתא היא' של הר' דדון כי הוא גרם לי למבוכה רבה!

תודה

אביעד

15:05 | 3/26/2007

שלום אביעד...


"בין הזמנים" עמוס בעבודה סביב הרבה דברים שקודמים בחשיבותם ובנחיצותם להתיחסות לספר "אתחלתא היא" שאין בו כמעט שום דבר חדש שלא נאמר במשך השנים.

אם בכ"ז אתה מרגיש נבוך ממשהו שכתוב שם אתה מוזמן להתקשר לרב אברהם חזן (בשעות הערב) והוא יסביר לך למה הר' יצחק דדון הוא זה שצריך להיות במבוכה מספרו.

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |