מאת: שימשון
17:12 | 3/20/2007

מה הבעיות בבני עקיבא


נשאלתי ואני מבקש כמה שיותר פירוט על הבעייתיות שיש בבני עקיבא.

זה יכול לעזור להרבה לצאת מהדבר הזה.

מאת: מאן דאמר
04:43 | 3/21/2007

הבעי_ה היא שהרבה חושבים שאין בעי_ה עם זה


עצם השאלה אומרת דרשני ...

כמו שתשאל מה הבעי_ה עם

גילוי עריות ...

בברכה

מאן דאמר


מאת: פלונית מתחזקת
09:50 | 3/21/2007

מה הבעייתיות?


כל עצם עצמיותה של התנועה הזו היא פסולה! לא כתוב בשום ספר של הרב קוק שמתיר אפילו בדיעבד תנועה שהיא מעורבת...פעילויות וישיבות צוות בנים ובנות...ומילא אם זה היה מסתיים בזה,בסניף שאני הייתי היו יציאות משותפות של
בנים ובנות
ל"פיצה" ל"סרט" ל"באולינג" ועוד ועוד.(ב"עזרא" המצב לא בהרבה יותר טוב).מה גם שהמטרה של התנועה הזו(ועל כך מסכימים כולם) היא להוות מסגרת שתשמור על הנוער כדי שלא יתקלקל עוד יותר.אם היתה מלכתחילה מסגרת טובה לא היו צריכים כאלה דיעבדים...


מאת: יהושוע
14:14 | 3/22/2007

בעיר שלי יש סניף של בני עקיבא בהפרדה


מלאה וסניפי עזרה בהפרדה מלאה וגם יש את תנועת "אריאל" שהיא בהפרדה מלאה ואסור על פי ההלכה מדין "מדבר שקר תרחק " ומדין הוצאת שם רע לעשות הכללה על קבוצה שלמה של מליון איש ולקבוע שכולם "מחפפים " מהמציאות שאני מכיר בעיר שלי ובערים קרובות אליי { ראש העין אלעד פתח תקווה } אני מכיר גם חרדים וגם דתיים שמחפפים כמובן שמדובר על מיעוט שבמיעוט וגם הם יחזרו בתשובה בעז"ה
חוץ מזה לנו יש את הרב מרדכי אליהו הרב אברהם שפירא ועוד גדולי תורה רבים {אני מסכים איתכם לדמרי בעניין השירות לאומי שאין היתר מגדולי הדור } ואם הם המנהיגים שלנו ואנו הולכים על פי דבריהם אז אנחנו בסדר גמור כמו שאם אתם תלכו לפי הרבנים שלכם לגמרי כמו שרובכם המוחלט עושה אז אתם בסדר גמור
מאת: טבנר
14:22 | 3/24/2007

טוב שאתה מסכים שאין היתר


לשירות לאומי

מה אומרים על כך הרבנים בכל המוסדות המופרדים שמנית?

איך ידיעתך מסתדרת עם זה שהם לא שמים על גדולי הדור?

מאת: מאן דאמר
05:29 | 3/25/2007

תמים תהיה ?


אתה מוזמן לבקר במחנות הקיץ של בני עקיבא שאמורים להתקיים בקרוב

בקיץ .

שם תפגוש את החברה הטובים

של הסניפים הנפרדים ...

כל פירוש מיותר

19:08 | 3/21/2007

אם לנסח בקצרה הבעיה היא אחת...


שהתנועה הזאת מכנה את עצמה תנועה דתית, בה בשעה שערכי היסוד שלה עומדים בסתירה מוחלטת לערכי היסוד של היהדות.

מייסדי התנועה הוזהרו ע"י רבותיהם שלא למשוך אליה נוער דתי אבל כמו כל הדברים שנוסדו ע"י רבני הצה"ד גם כאן "הגולם קם על יוצרו" והפך את בנ"ע מתנועה של הצלת נוער שוליים על סף נטישת היהדות לתנועה של הרס נוער דתי במיטבו והדחתו (בעיקר ע"י אביזרייהו דעריות ובתוספת דעות של מינות ) אל השוליים של חיים יהודיים ומחוצה להם.וראה כאן במאמר על דברי הרמ"צ נריה ממייסדי התנועה ואביה הרוחני. בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |