נשאלתי ואני מבקש כמה שיותר פירוט על הבעייתיות שיש בבני עקיבא.
זה יכול לעזור להרבה לצאת מהדבר הזה.
עצם השאלה אומרת דרשני ...
כמו שתשאל מה הבעי_ה עם
גילוי עריות ...
בברכה
מאן דאמר
כל עצם עצמיותה של התנועה הזו היא פסולה! לא כתוב בשום ספר של הרב קוק שמתיר אפילו בדיעבד תנועה שהיא מעורבת...פעילויות וישיבות צוות בנים ובנות...ומילא אם זה היה מסתיים בזה,בסניף שאני הייתי היו יציאות משותפות של
בנים ובנות ל"פיצה" ל"סרט" ל"באולינג" ועוד ועוד.(ב"עזרא" המצב לא בהרבה יותר טוב).מה גם שהמטרה של התנועה הזו(ועל כך מסכימים כולם) היא להוות מסגרת שתשמור על הנוער כדי שלא יתקלקל עוד יותר.אם היתה מלכתחילה מסגרת טובה לא היו צריכים כאלה דיעבדים...
לשירות לאומי
מה אומרים על כך הרבנים בכל המוסדות המופרדים שמנית?
איך ידיעתך מסתדרת עם זה שהם לא שמים על גדולי הדור?
אתה מוזמן לבקר במחנות הקיץ של בני עקיבא שאמורים להתקיים בקרוב
בקיץ .
שם תפגוש את החברה הטובים
של הסניפים הנפרדים ...
כל פירוש מיותר
מייסדי התנועה הוזהרו ע"י רבותיהם שלא למשוך אליה נוער דתי אבל כמו כל הדברים שנוסדו ע"י רבני הצה"ד גם כאן "הגולם קם על יוצרו" והפך את בנ"ע מתנועה של הצלת נוער שוליים על סף נטישת היהדות לתנועה של הרס נוער דתי במיטבו והדחתו (בעיקר ע"י אביזרייהו דעריות ובתוספת דעות של מינות ) אל השוליים של חיים יהודיים ומחוצה להם.וראה כאן במאמר על דברי הרמ"צ נריה ממייסדי התנועה ואביה הרוחני.
בברכה, יואל.
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|