יש לי שאלה ברשותך,
אתה מביא פה כל מיני מאמרים ומסמכים
לומר את האמת הדרך שאת מציג את הדברים היא קצת מכוערת לדעתי אני בתור חלק מציבור חושבת שזה קצת יותר מהסברה לציבור הדתי לאומי זה פשוט "שיחרור רסן" לומר את האמת אני אישית רק מתרחקת מאנשים חרדים ואתה עוד יותר מרחיק אותי אני יודעת שהמאמרים שאתה מביא נכונים אך הדרך שלך רומסת ופוגעת ,בתקופה זאת של חיי אני מתכוונת לעלות בע"ה למדרשה וחברתי ניסתה לשכנע אותי לעלות למדרשה חרדית בירושלים ועכשיו אני רוצה שאתה תסביר לי איך אחרי מידע כל כך הרסני ופוגע איך אני יכולה לעלות למדרשה כזאת 2.כל כך קשה לי לראות את עצמי מקימה בית חרדי אך הנוקשות שלכם פשוט מוציאה אותי מדעתי ולדעתי ההסברה שלך קצת עושה ריחוק ,בבקשה תאיר את עיניי בדיברי חוכמה תודה רבה שנזכה לאהוב ולכבד אחד את השני
כמות החומר הנמצאת באתר היא גדולה מאד ומדברייך קצת קשה להבין למה כוונתך (למשל כשאת אומרת "מידע הרסני ופוגע").
שום דבר באתר לא נכתב מתוך מגמה של "שחרור רסן" או מה שדומה לכך.את מוזמנת להציג כל מידע שלטענתך מוצג בצורה שאינה ראויה ועלינו נטל ההסברה לומר מדוע כתבנו בצורה שכתבנו ואם צריך גם לחזור בנו.
בברכה, יואל.
אם סגנון הדברים הנאמרים באתר הוא זה שמפריע לך קראי בקשה כדי להבין מדוע יש צורך ב"המחשה": http://www.yoel-ab.com/katava.asp?id=112
ואם מפריעות לך ההאשמות הטפשיות כנגד ר' יואל אלחנן על "ביזוי ופגיעה בתלמידי חכמים",קראי בבקשה כדי להבין מדוע יש צורך לגנות ולפגוע באפיקורסים(גם אם הם "גדולי דור"...): http://www.yoel-ab.com/katava.asp?id=76
ראשית, את יכולה לשלוח הודעה אישית דרך הציור של מעטפה המופיע למעלה בצד שמאל של המסך עם הכיתוב: "כתבו לנו". כמו כן את יכולה לשלוח לפורום הודעה אישית ופשוט לבקש שלא לפרסמה וכך אף אחד לא יראה אותה. בנוסף את יכולה ליצור קשר טלפונית בטל' 057-3129952 ונשמח להסביר לך כל מה שקשה עבורך או לא מובן לגבי החומר כאן באתר.
לא זכיתי להבין מה שכתבת לגבי שמוצגים דברים בצורה של כפיה. אשמח אם תסבירי למה כוונתך.
בברכת חודש נפלא גם לך ולכל אחב"י, יואל.
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|