מאת: מיכאל
10:20 | 12/7/2004

שאלה מעשית...


יואל למה אתה מצפה שיעשה מי שמסכים עם דרכך והוא היה עד היום דתי לאומי?

מה המטרה של העניין? שיפסיקו לומר הלל? תפילה לשלום המדינה? לא יתגייסו לצבא?
(אין בשאלה זו כדי להסכים עם דרכך כלל וכלל!!)
20:49 | 12/11/2004

אני מצפה בעז"ה שכל יהודי יחיה לפי..


בתגובה ל: שאלה מעשית... תורתנו הקדושה, וא"כ, אחרי שיבין בשלב ראשון שהמושג דתי לאומי עומד בסתירה לתורתנו הקדושה, ושערכי הציונות עומדים בסתירה מוחלטת לתוה"ק, יבין ממילא כי מי שצריך להדריכו בעבודת ה' הם אנשים שהשקפתם לא סותרת את תורת ישראל, ואז יתחיל בעז"ה לצעוד בדרכי התשובה ולהיות יהודי לכתחילה ולא יהודי שגורר את יהדותו אחרי לאומיות הסותרת את כל מהותו כיהודי.

בברכה,יואל. (ובעז"ה, בקרוב אצלך מיכאל.).



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |