מאת: אביעד
05:44 | 11/14/2006

ר' יואל שליט"א יכול


לצטט לי בבקשה את המכתב שבו מרן החזו"א זצוק"ל כתב למרן הגר"א וסרמן זצ"ל הי"ד "מרן"??
05:57 | 11/14/2006

בבקשה...


"שלמא למרן ולתורתו, אחדשה"ט וש"ת, יקרתם הגיעני לשמחת לבב להקשיב משלומם. את המבוקש עדיין לא מלאתי כי אין זה נוח כל כך, ואחשוב שימולא בקרב הימים. לא אכחד כי לבי נוקפי אם... ואין רצוני לפרש בכתב. אך נדחקתי למלא רצון הדר"ג שליט"א, גם יש מעט אחריות בדבר ואני עושה כמו שהנני מוצא לנכון. כאשר יסודר הדבר אודיע שנית ומפני שנתאחר הדבר הקדמתי במכתב זה. והנני חותם ברכה ושלו' הדוש"ת
אי"ש
יום ב' ער"ח חשוון תרצ"ט בני ברק

(מתוך קובץ מאמרים ואגרות למרן הגר"א וסרמן הי"ד זצוק"ל, חלק ב' עמ' קפז'.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |