מאת: רועי
05:45 | 11/14/2006

מה הבעיה בשירות לאומי אם זה במקום כשר


קרוב לבית - כך שהבת חוזרת כל יום לבית

וזה מקום סביר ולא פרוץ, מה ההבדל בין ללכת לעבוד במקומות כאלו - בתי חולים, בתי אבות, בתי ספר (רק לבנות) וכו'
או להתנדב שנה?



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |