מאת: יעל עשור
08:53 | 8/16/2006

ר' יואל מתי תעשו כבר הרצאה בבית שמש???


12:32 | 8/16/2006

מתי שתזמיני אותנו...


ההרצאה ברמת בית שמש כנראה לא תצא לפועל בבין הזמנים הקרוב כי רצו שאנחנו גם נארגן את הפרסום להרצאה וכו' ואין בידינו את הזמן הדרוש לכך כרגע.

בברכה, יואל.
מאת: יעל עשור
15:01 | 8/16/2006

חבל!!!!!!


ממש כדי לארגן הרצאה בבית שמש במקום בבאר שבע וכול המקומות האלו. כי בבאר שבע התושבים בד"כ פחות מעוז ה"דתיים לאומיים" אלה יותר ש"ס(סרוגה) או משהו כזה...
ובבית שמש(במיוחד ברמה) יש שם ממש דתיים לאומים!(הקבוצה היותר אידיאולוגית ותורנית של ציבור זה)
אולי בכל זאת נפעל יחד להרצאה!!
בתודה מראש!!
22:08 | 8/16/2006

שלום יעל...


קודם כל, הרב חזן לא מוזמן לציבור בכללותו אלא למקומות ספציפיים שמגיעים אליהם דת"לים בעיקר אידיאולוגים...

נשמח בכ"ז לארגן בשבוע הבא הרצאה בבית שמש לפני סיום בין הזמנים.

בברכה, יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |