מאת: תלמיד ישיבה
16:32 | 11/24/2004

לצלפחד


בס"ד
אני רושם שוב את כתובת הישיבה(ועדיין מחכה לתגובתך, לא נשאר יותר מדי זמן עד שבת)
ישיבת השרון בפ"ת, רחוב יד הבנים 30, שכונת כפר גנים, (צמוד ל"ישיבת ההסדר"- אם תשאל אנשים איפה הישיבה תשאל איפה ההסדר, את הישיבה שלנו פחות מכירים)
מהתחנה המרכזית של פ"ת מגיעים לאיזורינו בקוים 8,9,12
מצטער שאני כזה נודניק בקשר אליך, אבל זה חשוב לי
מאת: צלפחד
18:17 | 11/24/2004

אין לי איימיל בעז"ה נפגש עוד כמה שעות


בתגובה ל: לצלפחד אני בדרך.
מאת: תלמיד ישיבה
18:24 | 11/24/2004

נפגש איפה?- בישיבה?


בתגובה ל: אין לי איימיל בעז"ה נפגש עוד כמה שעות
הודעה זו ללא תוכן
מאת: צלפחד
18:26 | 11/24/2004

כן


בתגובה ל: נפגש איפה?- בישיבה?
הודעה זו ללא תוכן



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |