מאת: דן
12:56 | 6/22/2006

ישוב ארץ ישראל בימינו.


בספרך, דת הציונות, כתבת שעל פי התורה לא היתה (ועדיין אין) רשות לכבוש את הארץ כי דיני מלחמה אינם נוהגים כיום. שאלתי היא באם היום לאחר שא"י כבר נכבשה בידי יהודים אנחנו צריכים לא לגור בה כדי לא להנות מפרי הכיבוש או שמותר לנו להשאר בארץ ונקיים בכך את מצוות ישוב בארץ (וכמובן, נצטרך גם להגן על עצמנו) תודה רבה!



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |