הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
דן
12:56 | 6/22/2006
ישוב ארץ ישראל בימינו.
בספרך, דת הציונות, כתבת שעל פי התורה לא היתה (ועדיין אין) רשות לכבוש את הארץ כי דיני מלחמה אינם נוהגים כיום. שאלתי היא באם היום לאחר שא"י כבר נכבשה בידי יהודים אנחנו צריכים לא לגור בה כדי לא להנות מפרי הכיבוש או שמותר לנו להשאר בארץ ונקיים בכך את מצוות ישוב בארץ (וכמובן, נצטרך גם להגן על עצמנו)
תודה רבה!