מאת: אוהב ישראל
13:06 | 1/27/2006

וסאמה בלאמד מצחיק שנית !!!


בעיתון בשבע האחרון - פוסק הגאון האדיר א. מלמד שבת שנעצרה בהפגנות על ההתנתקות - פטורה משרות לאומי !!! היא יצאה ידי חובת שרות הציבור בזה שזכתה לעשות כמה שבתות עם פרוצות ומסוממות ושאר צדיקת במאסרן ר"ל . לצחוק או לבכות ??
22:14 | 1/28/2006

אפשר בכל זאת להתנחם...


בתגובה ל: וסאמה בלאמד מצחיק שנית !!! בכלא היא לא תשמע את השטויות של הר' מלמד וחבריו מ"בשבע"...



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |