מאת: דובי
21:53 | 1/7/2006

למה לא לשכוח מהטעויות של החרדים\דתיים


למה לא לשכוח מהטעויות של החרדים\דתיים ולהיות כיחידות שונות בשביל אותה מטרה? יותר ישיר למה העוינות?!
22:40 | 1/7/2006

מחילה, אבל לא זכיתי להבין את שאלת כבודו.


בתגובה ל: למה לא לשכוח מהטעויות של החרדים\דתיים באומרו "יחידות שונות בשביל אותה מטרה"?
נא לנמק יותר.

בברכה, יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |