מאת: המערכת
13:43 | 1/3/2006

הרצאה בנושא "שירות לאומי" לבנות...


מחר, יום רביעי ד' בטבת (4.1.2005) בשעה 20:30
תתקיים הרצאה של הרב אברהם חזן בנושא "שירות לאומי".

ההרצאה בליווי מצגת תתקיים בבית "לב לאחים" ברח' חובבי ציון בפתח-תקווה. הכניסה חופשית (לבנות בלבד).




13:53 | 1/5/2006

הרב אברהם חזן שליט"א...


בתגובה ל: הרצאה בנושא "שירות לאומי" לבנות... בקש למסור את תודתו לבנות אולפנת ישורון בפ"ת שגילו אומץ לב ובאו לשמוע את דעת התורה של גדולי ישראל אודות השירות הלאומי..

אנו תקוה שבנות ובני הציבור הדתי לאומי נוספים יגלו נכונות לשמוע את הצד השני המנוגד לדעות שהם מכירים ומציעים את עזרתנו לכל המעוניין בכך (חומר כתוב, הרצאות, חוגי בית, מפגשי הידברות וקבוצות דיון וכד') ופתוחים גםלשמוע רעיונות חדשים שתכליתם קירוב אחינו ואחיותינו לאבינו שבשמים ולתורתנו הקדושה.

בברכה, יואל.
מאת: אלה
16:37 | 1/5/2006

הצעה


בתגובה ל: הרב אברהם חזן שליט"א... ניתן לקיים מפגשים מעין אילו ואחרים (השקפה וחיים יהודיים בכלל) באוניברסיטת בר אילן - במדרשה לבנות, במילא השיעורים שם לא מתקרבים אפילו לרמה של שיעור יהדות אמיתי. (מניסיון אישי!) שבת שלום ומבורך ושהאמת תגיע כבר לכולםםםםם באשר הם ושכולם אף יזכו לחיות על פיה.
00:32 | 1/6/2006

אם תוכלי לסדר לנו ביקור כזה ...


בתגובה ל: הצעה באוניברסיטה (בתנאי שירשו לנו לתעדו כמובן) נודה לך מאד.

בינתיים פנייתנו לאחד מראשי המדרשה (הר'ד"ר יצחק קראוס) לא זכתה לתגובה.

באשר לברכה בסוף מכתבך- אמן כן יהי רצון והמברכת תתברך בעצמה.

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |