12:25 | 10/7/2005

ביום ראשון הקרוב-הרצאה לבנות בראשל"צ...


ההרצאה תתקיים ביום ראשון ו' בתשרי בשעה 21:00 ברח' שיבת ציון 29 במדרשת "שלהבת" (קומה א' משפ' גולי).

מרצה: הרב אברהם חזן שליט"א, נושא ההרצאה: "מעלת התשובה"

נא לדייק. הכניסה חופשית.

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |