מאת: ת"ק
15:38 | 6/10/2005

מאמר על הרמב"ן


לא ברורה לי הכוונה בציטוט דברי הרמב"ן מספר הגאולה בסוף המאמר. האם הרמב"ן טעה ואנחנו לא תחת שלטון אדום?(חס וחלילה) או שמא זו חלק מדעתו ההלכתית בעניין? (דבר לא סביר לחלוטין). או אולי אנחנו כבר בימות המשיח והתחלת הגאולה כי הנה השתחררנו מתחת יד מלכות אדום (סביר ביותר).
00:30 | 6/17/2005

הרמב"ן כתב ברור מאד..


בתגובה ל: מאמר על הרמב"ן שמלכות אדום תכרת רק ע"י המשיח הגואל ולכן רק טפש או אדם שדמיונו גובר על שכלו יכול לומר שיצאנו מגלות אדום למרות שעוד לא בא המשיח הגואל ש"רק על ידו תכרת מלכות אדום ויפסק השעבוד של עם ישראל תחתיה".

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |