הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
לא מבין
15:21 | 6/10/2005
ומה היום?
אחרי כל הניתוח וההוכחה (כביכול) שזו לא הדרך וזה לא העיר, מה צריך להיות היחס אל המדינה? אל מגורים בישראל? אל הכותל והר הבית? אל הצבא? לבטל אותו? להפסיק להגן על העם היושב בציון? ומה עם תשלום מיסים? וח"כים חרדים? הצבעה לכנסת? תקציבים לישיבות? מה נעשה עם כל זה? נרד לחו"ל ונחכה למשיח? נשמיד את המדינה מבפנים? נשתף פעולה עם האויבים כדי שיכבשו הכל? זה יהיה רצוי בעיני הקב"ה?
אני באמת לא מבין ואשמח לתשובה מספקת.
בתגובה ל: ומה היום?
עליך להבין שהסבה שעד היום לא הבנת שזה שקר היא כי לא בקרת בבית מדרש אמיתי שבו לומדים תורה כנתינתה ולא מנסים להתאימה לכתבי ז'בוטינסקי ואחד העם.
עכשיו כשהבנת, כל שעליך לעשות הוא לחפש בית מדרש בו יושבים תלמידי חכמים ובעלי הוראה ולשטוח בפניהם את שאלותיך החשובות ואם יעלה בידך תזכה אולי גם אתה לברר לאמיתה של תורה שאלות אלה ולהגיע למסקנות ברורות לגביהן שיניחו את דעתך.
אם אינך מכיר בית מדרש באזור מגוריך נשמח לסייע לך במציאת מקום כזה. תוכל לפנות אלינו בטלפון (057-3129952) בדואר(ת.ד. 45 פ"ת 49100) או באי מייל, או כאן בפורום.