מאת: בחור פשוט
00:01 | 2/25/2005

שלום יואל!


רציתי לדעת אם זה אתה או מישהו מהאירגון שלך עולה בתקופה האחרונה לרדיו לתוכנית של הרב אבינר ומציק לו בשאלות?
03:02 | 2/25/2005

לנו אין קשר לשום שאלות...


בתגובה ל: שלום יואל! שנשאל הרב אבינר ברדיו. אני יודע על בחור אחד שזה תחביב שלו לעשות זאת מאז שקרא את דת הציונות ואמרתי לו שחבל לבזבז את הזמן היקר על עליה לשידור בתכנית של הר' אבינר. (מה גם שברור אמיתי לא ייצא מזה ותמיד יש יתרון לשדרן ברדיו על המאזין).

כשאנחנו פונים בשאלה למישהו מרבני הצה"ד אנו עושים זאת בכתב ובגלוי דרך האתר, ובטח לא דרך הרדיו בכלל או תכנית של הר' אבינר בפרט.

בברכה,יואל. (וגם לך הייתי ממליץ להטות אזניך לדברים קצת יותר רציניים).

בברכה,יואל.
מאת: בחור פשוט
08:01 | 2/25/2005

אל תזלזל בבקשה!!!!!


בתגובה ל: לנו אין קשר לשום שאלות...
הודעה זו ללא תוכן
21:12 | 2/26/2005

גם אתה אל תזלזל בבקשה...


בתגובה ל: אל תזלזל בבקשה!!!!! ואל תחשוד אותי בהאזנה לתכנית רדיו של הר' שלמה אבינר.. (חשד מעליב ביותר..).

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |