הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
יצחק
19:56 | 2/23/2005
איך אתה מעז לומר כאלו דברים???
איך תוכל לכתוב במאמר על הרב טייכטל זלה"ה הי"ד שהיה מעדיף בעוה"ב שלא ישמיעו דבריו???
אני אישית חושב שהא אמר הדברים האלו כדי ללמד זכות, ולמה שיתחרט? כי פירשו את דבריו באופן לא נכון וגרמו לנזק נורא?
לא. הרי הרבה מפרשים את רבותינו בדרך שגויה, וכי על זה יתחרטו?
ולהבדיל אלף אלפי הבדלות וכי יתנחם ח"ו הקב"ה שכתב את התורה בגלל שפורשה באופן שטני ע"י מבקרי המקרא ימ"ש?
וכי יתחרט בעל התוס בעוה"ב על שכתב שלא נוהגים ליטול מים אחרונים כדי ללמד זכות על העם (ערוך השלחן סי קפא), ומשם נהגו ההמון לסמוך על זה שלא ליטול<\?
בתגובה ל: איך אתה מעז לומר כאלו דברים???
הפירושים הלא נכונים שגרמו לנזק נורא הם הפירושים שלו עצמו ולא של מפרשיו שבאו אחריו ולכן יש לו סבה טובה להתחרט, וודאי שלא הותר ללמד זכות ע"י גלוי פנים בתורה שלא כהלכה אלא רק בינו לבין קונו (וגם זה רק על רשעים ולא על כופרים בבורא עולם שעליהם מתפללים בכל יום "וכל המינים כרגע יאבדו", כמש"כ מרן האדמו"ר מסאטמאר זצוק"ל ב"ויואל משה"- מאמר שלש שבועות.