הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
נחמן
ה' אדר א'
ה'תשפ"ב
12:48
שלום הרב
אני אכשיו חוקר את כל ענין השבועות קיבוץ גלויות ציונות וכדומה הספרים שלכם והמאמרים והקונטרסים ממש חזקים ומרתקים
רציתי לשאול שאלה ראיתי בהתכתבותכם עם הרב ברגמן שהבאתם את הכרוז מתוך הספר מקטוביץ עד ה באייר . וכתבתם שכתוב בכרוז אתחלת דקיבוץ גלויות אבל ברמב"ם הלכות מלכים ומלחמות כותב את הסדר של הדברים שהיו בגאולה ואחרי בוא משיח אז יהי קיבוץ גלויות
ראשית מה שהזכרנו את הכרוז לא בא לומר חלילה כי יש להסתמך עליו וכי הגדרת הקמת המדינה היא "אתחלתא דקיבוץ גלויות" היא הגדרה נכונה.
ןדאי שקיבוץ גלויות המובא במקורות היהדות הינו קיבוץ גלויות ע"י משיח (וכבר ביארנו באתר מספר פעמים שקיבוץ גלויות אינו סתם התאספות של יהודים מהעולם לא"י אלא קיבוצם ע"י מלך המשיח תוך הגדרת שייכותו של כל אחד ואחד מישראל לשבטו (כלומר שמלך המשיח יגלה לכל יהודי ויהודי את ייחוסו).
מה שהבאנו את הכרוז שבו הנוסח "אתחלתא דקיבוץ גלויות" הוא רק להוכיח כי הטענה שבכרוז נאמר כי אנחנו באתחלתא דגאולה הינה שקרית אבל מכל מקום מדובר בכרוז של הרבנות החילונית הראשית שודאי אין להסתמך עליה בשום ענין ובטח לא בהגדרות שנוגעות למדינה ולציונות וכד' (ואגב חתימת הגרי"ש אלישיב זצ"ל על הכרוז היא מזוייפת) שבנושא זה הרבנים או מתוך אימת הציונים עליהם או מחמת שיבושים בדעות של רבים מהם אמרו והגדירו מצבים הקשורים למצב היהדות או למדינה בהגדרות הסותרות לגמרי את האמת ואת המצב האמיתי הירוד של כלל ישראל בכלל ובארץ הקדש בפרט לנוכח הקמת מלכות של מינות בפלטרין של מלך.