מאת: Batya
15:47 | 1/20/2005

פשיטת רגל !!!


בס"ד

לאחרונה נודע לי כי בבית הספר נועם בנים ברחובות
מלמדת מורה בעלת חזות חרדית אשר בית הדין הרבני
באזור הוציא כנגדה כתב סירוב ונידוי עקב סירובה
לנהוג על פי התורה וההלכה היהודית.

ולמרות כל זאת הנהלת בית הספר נותנת חסות למורה כזאת
1. האם על הנהלת בית הספר לסלק מורה זו?
2. האם רשת "נועם" יכולה להמשיך ולהתהדר בנוצות
חינוך חרדי לאומי כאשר היא מאפשרת למורים כאלו
ללמד במוסדותיה?

http://www.moreshet.co.il/shut/shut2.asp?id=50247
02:54 | 1/21/2005

בדיוק כשם...


בתגובה ל: פשיטת רגל !!! שהמושג חרדי לאומי הוא מושג הסותר את עצמו, כך גם נתינת חסות למורה המתנהגת נגד ההלכה בבית ספר שאמור להיות על פי ההלכה סותרת את עצמה.

והשאלה האמיתית שצריכה להישאל היא: האם הורים שאינם רוצים לחיות חיים הסותרים את עצמם יכולים לשלוח את ילדיהם למסגרות הסותרות את עצמן??

והתשובה פשוטה למי שלא רוצה לתת לעצמו תשובות הסותרות את עצמו.

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |