מאת: י
07:24 | 5/10/2009

שו"ת סלולרי - עם הר' אבינר


שאלה: האם עולה חדש שקיבל תעודת זהות מברך שהחיינו?

תשובה: כן. בשורה טובה!

שאלה: ראיתי בסלולרי של אחד הרבנים שלנו תמונות מאוד לא צנועות. אני מזועזע ואיני יודע מה לחשוב עליו.

תשובה: הוא צדיק, אך אינו מלאך - אדם נידון ע"פ רובו.

{הדברים התפרסמו בעלון "עולם קטן", גליון 200, ח באייר תשס"ט}

מאת: יצחק_ב
03:20 | 5/11/2009

ומכאן ראיה כי לא נתנה תורה רק לרבני הצה"ד..


בלבד כי הרי לא נתנה תורה למלאכי השרת (ברכות דף כה עמוד ב)..




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |