מאת: אריאל
16:38 | 3/12/2009

שאלה על דברי הגאון הרוגוצובר


יש  לי  שאלה  על  הגאון  רבי  יוסף  רוזין  זצ"ל, מדוע  הוא  כינה  את  הראי"ה  בתואר  בור  ושוטה,  ולא  בתואר  רשע,  (כמו  הגאון  רבי  אלחנן)  הרי  הראי"ה  לא  היה  שוטה,  אלא  היה  רשע  שבחר  בדרך  לא  נכונה,  ומדוע  לקראו  שוטה,  אשמח  לקבל  תשובות  ממשתתפי  הפורום.
17:39 | 3/12/2009

קטנתי מלהבין לשונו של גאון ישראל...


מרן הגאון הרוגוטשובער, כל שכן לפרשם ולהסבירם...

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |