למה ה' תעמד ברחוק תעלים לעתות בצרה (תהלים פרק י פסוק א)
כי הנה יש כמה עתי זמן הגאולה וכשבא הזמן ואין ישראל עושים תשובה מתעוררים צרות וגזירות כמ"ש בזהר על הפסוק קצתי בחיי מפני בנות חת.והיה זמן הגאולה בשנת ת"ח ולא זכו ישראל והיו צרות רבות רח"ל (ארץ החיים).
וכן שמעתי מאדמו"ר הק' קדוש ישראל זצללה"ה מצ'ורטקוב [ה"ה הרה"ק ר' ישראל שהיה אדמו"ר לאלפי חסידים וביניהם עשרות רבנים וגדולי ישראל,מתוכם הגאון רבי מאיר שפירא מלובלין] כי כמה פעמים היה התעוררות הגאולה וקלקלו בעונות.
עוד בזמן הבית היה התעוררות הגאולה ובא אותו האיש הנוצרי ימ"ש וקלקל.וגם בשנת ת"ח היה התעוררות הגאולה ובא השבתי צבי ימ"ש וקלקל.וגם בזמנינו היה התעוררות חזקה להגאולה ובאו הציונים וקלקלו בעו"ה,והשי"ת ירחם עלינו. (ההדגשות במקור).
(עדותו של מקורבו הרה"ג רבי שמואל היילפרין ששמע זאת בעצמו מפי קדשו בשנת תרפ"ח.והדפיסו בקונטרסו 'לקוטי אמרים').
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|