מאת: קול התורה
08:59 | 12/7/2008

ליואל


אם יבוא משיח  בע"ה- החרדים יגידו הלל ביום העצמאות?
16:24 | 12/8/2008

לגבי הלל ביום העצמאות בימות המשיח...


בימות המשיח תתקיים נבואת זכריה "ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ" ולא מיבעי שכל העבודות זרות שיהיו אז יבטלו ויעברו מן העולם אלא שאבי אבות הטומאה היא המינות החמורה בהרבה מעבודה זרה תעקר ותעבור מן העולם ולא ישאר ממנה ומימי אידיהן של הנמשכים אחריה כל זכר ורושם כלל.

מה גם שבימות המשיח כל קדושת הזמן תשתנה ויאירו אורות קדושת המועדים בכל יום מששת ימי המעשה באופן שביום ראשון יאיר אור קדושת הפסח וביום שני יאיר אור קדושת ראש השנה וביום שלישי יאיר אור קדושת חג השבועות וביום רביעי יאיר אור קדושת ראש חודש (שייהפך למועד גמור ככל המועדים לאחר שתתוקן פגימת הלבנה) וביום חמישי יאיר אור קדושת חג הסכות וביום שישי יאיר אור קדושת שמיני עצרת [כמבואר באריכות בספר הכללים למרן הגאון רבי שלמה עליאשוו בעל ה"לשם שבו ואחלמה" בכלל יז' ענ"ד אות י' באבני מילואים שם (דף פ"ד ע"ב)].

ועם אורות קדושים כאלה בכל יום מימות השבוע פשיטא שלא תיזכר כלל חשכת יום אידם של הציונים וכל הטומאה שהרבו בעולם בכל שנות קיום מלכות המינות שלהם. והחי יתן אל לבו שלא להלל רשעים והצלחתם בעוה"ז כדי שלא יהא לו שום חלק בפורענותם ח"ו ולא יחליף קדש בחול ולא טהרה באבי אבות הטומאה.

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |