מאת: קול התורה
16:16 | 10/11/2008

ליואל


אם לדבריך קיימות שלוש השבועות אז מה אתה וחבריך החרדים מסטמר ונטורי קרתא עושים כאן שהרי לפי דעת רב יהודה גם עלייה של יחדים אסורה בזמן הזה לא"י?
מאת: צלפחד
15:50 | 11/1/2008

ראשית כל


שלשת השבועות קיימות גם לדעת ראש וראשון למזרחי

הר' ריינס מתייחס לשבועות בספרו "אור חדש על ציון תאיר"(וילנא תרס"ב) בעמ' 240 (ק"כ ע"ב) שם הוא מדבר על חנוכה וכותב כי אין אנו יכולים להתחקות על פעולות החשמונאים וז"ל: "כי מעשים כאלה הלא אסורים לנו כי השבע השביע אותנו הקב"ה לבלי לדחק את הקץ בחזקה".

 

מאיפה לקחת את זה שהאדמו"ר מסאטמר פסק כרב יהודה בצורה שאתה מבין אותה שאתה ככה מקשה מדבריו??




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |