ארץ ישראל חשובה עד מאד בעיני הקב"ה ומה שחשוב בעיני הקב"ה חייב להיות חשוב בעיני כל יהודי ויהודי ואם הוא אינו חשוב בעיניו עלולים לקחת את זה ממנו ולכן לקחו את א"י מבגין ואח"כ לקחו אותה משרון ואם אולמרט ישאר אז יקחו את זה ממנו וכן יקחו אותה גם מפייגלין מברוך מרזל, מ"הימין אמיתי" או מהימין המזויף ומכל מי שחשיבות א"י בעיניו היא לא מהטעמים שהזכירה התורה!!
ומה שתולים המאורעות שארעו לאריק שרון ושאר חבורת קדקדי הגירוש בחטא הגירוש הוא ילדותיות טפשית ובאותה מידה אפשר לומר שהר' שפירא נפטר כי אמר לסרב פקודה וכי הפיגוע במרכז הרב היה בגלל שמשם התחיל כל הענין של גוש קטיף וכן ע"ז הדרך חוץ מזה שאריק שרון רק מרויח בהיותו צמח ולא פורענות היא לו אלא זכות דניצל ע"י זה בכל יום מכמה וכמה איסורים שהיה עובר עליהם אילו היה בתפקוד מלא וגם להיות ראש ממשלה בממשלה של מינים ואפיקורסים או רמטכ"ל בצבאם או מפכ"ל במשטרתם ושאר שררותיהם גנות היא ולא כבוד וכל המפוטר והמודח משררה שלהם הרי זו זכות עבורו ויפשפש במעשיו לראות מה הזכות שבגינה הודח מתפקידו ויחפש אחר זכויות נוספות כאלה ויזכה לשוב בתשובה שלמה ואלה שרואים בכך "עונש" הוא רק מפני שדיעותיהם לא רחוקות מדיעות הרמטכ"ל והמפכ"ל והקב"ה יחזירם בתשובה שלמה ויפקח עיניהם להבין מהו שכר ומהו עונש, מה בין ריבונות של מינות על א"י למלכות אמיתית עליה ומה בין משיח בין דוד למשיחים אליליים הבדויים מן הלב...
ונזכה לראות במהרה בשוב ה' ציון יחד עם כל נדחי ישראל ומשיח צדקנו בראשם ויבנה המקדש מהרה ונזכה לעבוד את מלכנו בוראנו וגואלנו כימי עולם וכשנים קדמוניות אכי"ר. בברכת כתיבה וחתימה טובה, יואל.
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|