מאת: משה
04:11 | 12/25/2007

ליואל


מהיכן אתה מביא את כל הדעות הפסולות שלך לגבי הציבור הדתל"י ואני מתוך השתייכות לציבור הזה והכרתי עם גדולי התורה שלו(יש כאלה בנגוד למה שאתה חושב) לא שואב את השקפתו מטרומפלדור וזבוטינסקי אלא מרוח ישראל סבא ועוד רציתי לאמר שעל כל דבר שאתה מתנגד לו(כמו הלל ביום העצמאות , אתחלתא דגאולה ,מלחמת מצווה, יישוב א"י בזמן הזה)-הרבנים הדתלי"ם הביאו לי מקור מהש"ס ומהפוסקים ולא מבן גוריון!

14:33 | 12/25/2007

אז תשתתף אותנו במקורות האלו...


כדי שנוכל לחזור בנו אם טעינו או כדי שתוכל אתה לבחור רבנים חדשים בעז"ה...

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |