עמוד 9 מתוך 146

צלפחד

2/15/2005 | 13:07

המכתב גלוי לר' אבינר הוא על הדברים הבאים


יואל אלחנן

2/20/2005 | 00:30
תודה צלפחד..
+

רונן

2/13/2005 | 22:01

שאלה רצינית בקשר ללבוש


נועם

2/21/2005 | 21:20
לשאלה הזאת עונה הרב זמיר כהן
+

יואל אלחנן

2/13/2005 | 22:28
לא כל כך הבנתי...
+

רונן

2/13/2005 | 22:33
יש עוד הרבה סוגים של בגדים מכובדים.
+

יואל אלחנן

2/13/2005 | 22:44
הם לא "חייבים" להיות שחורים...
+

מני

2/13/2005 | 22:11
תשובה על הלבוש
+

יואל אלחנן

2/13/2005 | 22:36
ככה למדו אותך בצבור התורני לאומי??
+

צלפחד

2/14/2005 | 14:17
לא רק הראי"ה
+

אריק

2/13/2005 | 23:44
להיבדל מהגויים, האומנם?
+

עידו

2/16/2005 | 03:50
אחחח אחח אריק
+

אריק

2/16/2005 | 13:18
תבדוק אותי
+

אריק

2/16/2005 | 12:59
מה לעשות?
+

יואל אלחנן

2/14/2005 | 00:07
ובכן...
+

אריק

2/14/2005 | 00:29
בתקופה ההיא
+

אורי

2/13/2005 | 21:39

התרשמות ראשונה


יואל אלחנן

2/13/2005 | 21:45
אורי שלום..
+

אורי

2/13/2005 | 21:59
אני נוסע לישיבה עכשיו
+

יואל אלחנן

2/13/2005 | 22:10
נסיעה טובה, ולימוד מועיל ומהנה!!
+

--------

2/13/2005 | 14:48

האם אתה מסכים עם "הרב הירש"?


יואל אלחנן

2/13/2005 | 21:06
כמובן שאיני מסכים..
+

יואל אלחנן

2/13/2005 | 01:58

למעונינים להרחיב ידיעותיהם ביחס...


צלפחד

2/13/2005 | 02:01
למעוניינים כתובת האתר של "אוצר החכמה"
+

ד"ל לחכימא

2/12/2005 | 19:31

למה כואב לך הלב להגיד כמה פרקי תהילים?


צלפחד

2/12/2005 | 20:22
איך בדיוק המדינה "עוזרת" לי
+

צלפחד

2/12/2005 | 20:23
כל הענין של המדינה זה בגדר פרנס הממונה
+

צלפחד

2/12/2005 | 20:24
ולא מדובר רק על מתגאה על הציבור אלא על
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:35
לא כואב לי להגיד תהלים
+

ד"ל לחכימא

2/12/2005 | 20:04
תהילים זה לא עניין רגשי.
+

יואל אלחנן

2/12/2005 | 22:35
יפה מאד...
+

צלפחד

2/12/2005 | 20:18
לא דיברתי על אמירת התהלים
+

ד" ל לחכימא

2/12/2005 | 21:23
אין שום בעיה עם תהילים
+

צלפחד

2/12/2005 | 21:52
כתב במנחת יצחק חלק י' סימן י'
+

ד"ל לחכימא

2/12/2005 | 19:32
הכוונה לאשכול שלמטה.
+

יואל אלחנן

2/11/2005 | 02:56

הרצאה של הרב אברהם חזן בראשל"צ היום!!!


גם אני לא ד"ל

2/10/2005 | 13:53

שאלה ליואל


יואל אלחנן

2/11/2005 | 03:25
תשובה...
+

צלפחד

2/11/2005 | 00:59
אני לא יואל אבל
+

ישי

2/11/2005 | 01:32
הרב אליהו
+

יואל אלחנן

2/12/2005 | 22:39
אולי מי שהפך את הרב אליהו לציוני..
+

ישראל קרמר

2/13/2005 | 12:04
תגובה ליואל בעניין הגר"מ אליהו
+

צלפחד

2/11/2005 | 15:06
וגם לא מוסיף לטענה זו
+

יעקב

2/11/2005 | 15:30
אם אתה חושב שלרב אליהו אין ראיות הלכתיות
+

יואל אלחנן

2/12/2005 | 22:44
מי שמסיק מסקנות ותולה אותן בר"מ אליהו...
+

יעקב

2/12/2005 | 23:27
אם הרב אליהו
+

צלפחד

2/13/2005 | 00:31
יעקב
+

יעקב

2/13/2005 | 02:00
אני מציע לך
+

צלפחד

2/13/2005 | 02:03
ותשובה לשאלה שלי בהתאם לשאלה
+

צלפחד

2/13/2005 | 00:40
שאלתי על העמוד המדבר מיום העצמאות
+

צלפחד

2/11/2005 | 15:38
כתבתי שמה שיוסיף או יגרע זו הראיות
+

ד"ל לחכימא

2/12/2005 | 19:24
כל אדם שנעשה לו נס אומר הלל ביום זה
+

יואל אלחנן

2/12/2005 | 22:50
נכון...
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:34
והראיות שלך???
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:50
סוף דברי הכונה מתי שההלכה אוסרת זו
+

ד"ל לחכימא

2/12/2005 | 19:28
על איזה נס אתה מדבר?
+

צלפחד

2/13/2005 | 00:50
לא הבנתי למה התכוונת ד"ל לחכימא
+

חסיד סדיגורא

2/6/2005 | 21:38

האדמו"ר מסאטמר זצ"ל


יואל אלחנן

2/8/2005 | 21:23
חסיד סדיגורא יקר..
+

חסיד סדיגורא

2/8/2005 | 23:39
קשה לומר מה שאתה אומר
+

יואל אלחנן

2/9/2005 | 00:05
נקוט כלל בידך...
+

חסיד סדיגורא

2/9/2005 | 00:40
קשה לומר
+

יואל אלחנן

2/9/2005 | 00:57
שוב..
+

חסיד סדיגורא

2/14/2005 | 23:11
אפשר להסביר כך ואפשר אחרת
+

יואל אלחנן

2/15/2005 | 00:01
ובכן..
+

ישראל קרמר

2/11/2005 | 12:01
ליואל לגבי דברי חסיד סדיגורא
+

יואל אלחנן

2/12/2005 | 23:07
התנגדותו של מרן האדמו"ר מסאטמאר...
+

אורי

2/6/2005 | 21:03

למה הרבה חרדים מתגוררים ביש"ע ?


יואל אלחנן

2/8/2005 | 21:37
ובכן...
+

אריק

2/9/2005 | 13:13
קצת הסתכלות היסטורית לא תזיק
+

יואל אלחנן

2/11/2005 | 03:05
אכן חסדי ה' כי לא תמנו...
+

ישראל קרמר

2/11/2005 | 12:14
ליואל אלחנן בעניין מלחמת ששת הימים
+

יואל אלחנן

2/12/2005 | 23:10
על זה בדיוק אני מדבר ישראל....
+

ישראל קרמר

2/15/2005 | 00:03
תגובה ליואל לגבי הניצחון המזהיר בתשכ"ז
+

יואל אלחנן

2/15/2005 | 00:08
אפשר לשמוח גם על השואה באירופה...
+

עידו

2/15/2005 | 01:13
ישראל אתה צודק
+

ישראל קרמר

2/21/2005 | 11:48
תגובה לעידו וליואל בעניין יום השואה
+

עידו

2/21/2005 | 13:03
ישראל זה שאתה לא מוצא את הקשר....
+

ישראל קרמר

2/22/2005 | 00:03
לעידו בעניין השואה, המדינה ומלחמת שה"י
+

עידו

2/22/2005 | 01:48
מילה אחת שכחת להגיד ישראל....
+

אורי

2/11/2005 | 09:28
אבל
+

יעקב

2/10/2005 | 17:43
הגמרא כנראה חשבה אחרת
+

צלפחד

2/11/2005 | 00:47
הגמרא כנראה התכוונה למשהו אחר
+

עידו

2/9/2005 | 20:31
איך אתה בדיוק מסתכל אם אתה חצי עיוור??
+

יעקב

2/11/2005 | 01:37
אין קשר בין התחומים
+

יעקב

2/11/2005 | 15:26
נכון מאוד ואין קשר
+

צלפחד

2/11/2005 | 15:37
לא זו הכונה אלא אם הרמה הרוחנית לא גבוהה
+

צלפחד

2/11/2005 | 14:59
לא דיברתי על רמת טכניקה לימודית
+

יעקב

2/11/2005 | 15:48
הקריטריונים מאוד ברורים
+

צלפחד

2/12/2005 | 21:37
הגמרא בע"ז מביאה את דברי ר"מ
+

יעקב

2/12/2005 | 22:23
הראיה הפשוטה ביותר
+

צלפחד

2/12/2005 | 23:52
אין לי ספק שיואל לא חולק שיש גדר של נס
+

יואל אלחנן

2/12/2005 | 23:25
אז גם על הסכמי אוסלו צריך לומר הלל...
+

יעקב

2/12/2005 | 23:42
אם אבו מאזן
+

יואל אלחנן

2/13/2005 | 01:06
אתה צריך להגיד הלל!!
+

יעקב

2/13/2005 | 13:04
אין לי מה לומר הלל
+

יואל אלחנן

2/13/2005 | 21:17
בהחלט ייתכן...
+

יעקב

2/13/2005 | 23:23
הביטוי "הרבנים הטיפשים"
+

יואל אלחנן

2/13/2005 | 23:58
יעקב..
+

צלפחד

2/13/2005 | 00:14
מי שמעדיף?
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:49
והמקור לדבריך שזה נס שיש לומר עליו הלל?
+

אריק

2/10/2005 | 02:02
וחוץ מזה
+

עידו

2/10/2005 | 02:13
טוב... המקרה שלך יותר חמור ממה שחשבתי...
+

אריק

2/10/2005 | 13:26
מה לעשות
+

עידו

2/10/2005 | 13:46
חזרת מבית ספר?
+

אריק

2/10/2005 | 14:34
אסכם את מה שאמרתי
+

אריק

2/10/2005 | 01:40
אני מבין שיש לך טלפון ישיר לקב"ה
+

עידו

2/10/2005 | 01:47
טלפון אין לי אבל יש לי שכל.....
+



סה"כ 2,905 נושאים בפורום
 פירסום הודעה



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |