|
צלפחד |
2/15/2005 | 13:07 |
המכתב גלוי לר' אבינר הוא על הדברים הבאים |
|
יואל אלחנן |
2/20/2005 | 00:30 |
תודה צלפחד..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
רונן |
2/13/2005 | 22:01 |
שאלה רצינית בקשר ללבוש |
|
נועם |
2/21/2005 | 21:20 |
לשאלה הזאת עונה הרב זמיר כהן
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 22:28 |
לא כל כך הבנתי...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
רונן |
2/13/2005 | 22:33 |
יש עוד הרבה סוגים של בגדים מכובדים.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 22:44 |
הם לא "חייבים" להיות שחורים...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מני |
2/13/2005 | 22:11 |
תשובה על הלבוש
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 22:36 |
ככה למדו אותך בצבור התורני לאומי??
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/14/2005 | 14:17 |
לא רק הראי"ה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/13/2005 | 23:44 |
להיבדל מהגויים, האומנם?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עידו |
2/16/2005 | 03:50 |
אחחח אחח אריק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/16/2005 | 13:18 |
תבדוק אותי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/16/2005 | 12:59 |
מה לעשות?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/14/2005 | 00:07 |
ובכן...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/14/2005 | 00:29 |
בתקופה ההיא
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אורי |
2/13/2005 | 21:39 |
התרשמות ראשונה |
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 21:45 |
אורי שלום..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אורי |
2/13/2005 | 21:59 |
אני נוסע לישיבה עכשיו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 22:10 |
נסיעה טובה, ולימוד מועיל ומהנה!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
-------- |
2/13/2005 | 14:48 |
האם אתה מסכים עם "הרב הירש"? |
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 21:06 |
כמובן שאיני מסכים..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 01:58 |
למעונינים להרחיב ידיעותיהם ביחס... |
|
צלפחד |
2/13/2005 | 02:01 |
למעוניינים כתובת האתר של "אוצר החכמה"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ד"ל לחכימא |
2/12/2005 | 19:31 |
למה כואב לך הלב להגיד כמה פרקי תהילים? |
|
צלפחד |
2/12/2005 | 20:22 |
איך בדיוק המדינה "עוזרת" לי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 20:23 |
כל הענין של המדינה זה בגדר פרנס הממונה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 20:24 |
ולא מדובר רק על מתגאה על הציבור אלא על
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:35 |
לא כואב לי להגיד תהלים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ד"ל לחכימא |
2/12/2005 | 20:04 |
תהילים זה לא עניין רגשי.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/12/2005 | 22:35 |
יפה מאד...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 20:18 |
לא דיברתי על אמירת התהלים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ד" ל לחכימא |
2/12/2005 | 21:23 |
אין שום בעיה עם תהילים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 21:52 |
כתב במנחת יצחק חלק י' סימן י'
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ד"ל לחכימא |
2/12/2005 | 19:32 |
הכוונה לאשכול שלמטה.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/11/2005 | 02:56 |
הרצאה של הרב אברהם חזן בראשל"צ היום!!! |
|
גם אני לא ד"ל |
2/10/2005 | 13:53 |
שאלה ליואל |
|
יואל אלחנן |
2/11/2005 | 03:25 |
תשובה...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 00:59 |
אני לא יואל אבל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישי |
2/11/2005 | 01:32 |
הרב אליהו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/12/2005 | 22:39 |
אולי מי שהפך את הרב אליהו לציוני..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/13/2005 | 12:04 |
תגובה ליואל בעניין הגר"מ אליהו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 15:06 |
וגם לא מוסיף לטענה זו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/11/2005 | 15:30 |
אם אתה חושב שלרב אליהו אין ראיות הלכתיות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/12/2005 | 22:44 |
מי שמסיק מסקנות ותולה אותן בר"מ אליהו...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/12/2005 | 23:27 |
אם הרב אליהו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/13/2005 | 00:31 |
יעקב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/13/2005 | 02:00 |
אני מציע לך
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/13/2005 | 02:03 |
ותשובה לשאלה שלי בהתאם לשאלה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/13/2005 | 00:40 |
שאלתי על העמוד המדבר מיום העצמאות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 15:38 |
כתבתי שמה שיוסיף או יגרע זו הראיות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ד"ל לחכימא |
2/12/2005 | 19:24 |
כל אדם שנעשה לו נס אומר הלל ביום זה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/12/2005 | 22:50 |
נכון...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:34 |
והראיות שלך???
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:50 |
סוף דברי הכונה מתי שההלכה אוסרת זו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ד"ל לחכימא |
2/12/2005 | 19:28 |
על איזה נס אתה מדבר?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/13/2005 | 00:50 |
לא הבנתי למה התכוונת ד"ל לחכימא
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
חסיד סדיגורא |
2/6/2005 | 21:38 |
האדמו"ר מסאטמר זצ"ל |
|
יואל אלחנן |
2/8/2005 | 21:23 |
חסיד סדיגורא יקר..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
חסיד סדיגורא |
2/8/2005 | 23:39 |
קשה לומר מה שאתה אומר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/9/2005 | 00:05 |
נקוט כלל בידך...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
חסיד סדיגורא |
2/9/2005 | 00:40 |
קשה לומר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/9/2005 | 00:57 |
שוב..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
חסיד סדיגורא |
2/14/2005 | 23:11 |
אפשר להסביר כך ואפשר אחרת
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/15/2005 | 00:01 |
ובכן..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/11/2005 | 12:01 |
ליואל לגבי דברי חסיד סדיגורא
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/12/2005 | 23:07 |
התנגדותו של מרן האדמו"ר מסאטמאר...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אורי |
2/6/2005 | 21:03 |
למה הרבה חרדים מתגוררים ביש"ע ? |
|
יואל אלחנן |
2/8/2005 | 21:37 |
ובכן...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/9/2005 | 13:13 |
קצת הסתכלות היסטורית לא תזיק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/11/2005 | 03:05 |
אכן חסדי ה' כי לא תמנו...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/11/2005 | 12:14 |
ליואל אלחנן בעניין מלחמת ששת הימים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/12/2005 | 23:10 |
על זה בדיוק אני מדבר ישראל....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/15/2005 | 00:03 |
תגובה ליואל לגבי הניצחון המזהיר בתשכ"ז
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/15/2005 | 00:08 |
אפשר לשמוח גם על השואה באירופה...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עידו |
2/15/2005 | 01:13 |
ישראל אתה צודק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/21/2005 | 11:48 |
תגובה לעידו וליואל בעניין יום השואה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עידו |
2/21/2005 | 13:03 |
ישראל זה שאתה לא מוצא את הקשר....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/22/2005 | 00:03 |
לעידו בעניין השואה, המדינה ומלחמת שה"י
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עידו |
2/22/2005 | 01:48 |
מילה אחת שכחת להגיד ישראל....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אורי |
2/11/2005 | 09:28 |
אבל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/10/2005 | 17:43 |
הגמרא כנראה חשבה אחרת
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 00:47 |
הגמרא כנראה התכוונה למשהו אחר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עידו |
2/9/2005 | 20:31 |
איך אתה בדיוק מסתכל אם אתה חצי עיוור??
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/11/2005 | 01:37 |
אין קשר בין התחומים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/11/2005 | 15:26 |
נכון מאוד ואין קשר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 15:37 |
לא זו הכונה אלא אם הרמה הרוחנית לא גבוהה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 14:59 |
לא דיברתי על רמת טכניקה לימודית
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/11/2005 | 15:48 |
הקריטריונים מאוד ברורים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 21:37 |
הגמרא בע"ז מביאה את דברי ר"מ
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/12/2005 | 22:23 |
הראיה הפשוטה ביותר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 23:52 |
אין לי ספק שיואל לא חולק שיש גדר של נס
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/12/2005 | 23:25 |
אז גם על הסכמי אוסלו צריך לומר הלל...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/12/2005 | 23:42 |
אם אבו מאזן
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 01:06 |
אתה צריך להגיד הלל!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/13/2005 | 13:04 |
אין לי מה לומר הלל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 21:17 |
בהחלט ייתכן...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יעקב |
2/13/2005 | 23:23 |
הביטוי "הרבנים הטיפשים"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/13/2005 | 23:58 |
יעקב..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/13/2005 | 00:14 |
מי שמעדיף?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:49 |
והמקור לדבריך שזה נס שיש לומר עליו הלל?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/10/2005 | 02:02 |
וחוץ מזה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עידו |
2/10/2005 | 02:13 |
טוב... המקרה שלך יותר חמור ממה שחשבתי...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/10/2005 | 13:26 |
מה לעשות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עידו |
2/10/2005 | 13:46 |
חזרת מבית ספר?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/10/2005 | 14:34 |
אסכם את מה שאמרתי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אריק |
2/10/2005 | 01:40 |
אני מבין שיש לך טלפון ישיר לקב"ה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עידו |
2/10/2005 | 01:47 |
טלפון אין לי אבל יש לי שכל.....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|