עמוד 7 מתוך 146

י

1/6/2005 | 19:31

חזרתי ובפי חדשות


יואל אלחנן

1/7/2005 | 04:30
יובל היקר...
+

יובל

1/7/2005 | 10:13
כבר אמרתי לאברהם חזן
+

יואל אלחנן

1/9/2005 | 02:45
יובל היקר....
+

תלמיד ישיבה

1/7/2005 | 10:28
הספר כבר נשלח לרב אבינר
+

דוד

1/9/2005 | 10:54
מה עם לשלוח לרב ליאור מקריית ארבע?
+

יואל אלחנן

1/11/2005 | 20:12
בשמחה...
+

טוב מאוד

1/12/2005 | 13:06
שלח לו לכתובת הבאה
+

יואל אלחנן

1/16/2005 | 11:18
נשלח ספר לר' דוב ליאור
+

גוש קטיף הצדיקים

1/6/2005 | 09:15

החרדים מכרו נשמתם לשטן עבור כסף


יואל אלחנן

1/17/2005 | 01:58
כך מדבר דוד מישיבת ניר בקרית ארבע...
+

אורי

1/6/2005 | 23:47
התייחסות של הרב שרלו
+

צלפחד

1/29/2005 | 23:20
התייחסות לשרלו
+

ישראל קרמר

2/2/2005 | 00:17
תגובה לצלפחד בעניין הרב שרלו
+

צלפחד

2/11/2005 | 00:37
ובכן ישראל
+

משיב

2/2/2005 | 13:49
לישראל-
+

ישראל קרמר

2/2/2005 | 13:58
תגובה למשיב בעניין הרב שרלו
+

משיב

2/2/2005 | 14:37
לישראל- קראת מה שהוא כתב?
+

ישראל קרמר

2/3/2005 | 15:11
תגובה למשיב לגבי הרב שרלו
+

צלפחד

2/10/2005 | 00:27
ואתה לא מקבל את דעתו של שרלו
+

עומר

2/2/2005 | 01:54
ישראל אני מתחיל לדאוג...
+

ישראל קרמר

2/2/2005 | 14:05
תגובה לעומר לגבי הרב שרלו
+

צלפחד

2/11/2005 | 01:33
ואתה לא שם לב שהוא כותב שהדברים נכונים
+

צלפחד

1/30/2005 | 01:25
והתשובה (למרות שנאמרה בהקשר אחר)
+

צלפחד

1/30/2005 | 01:54
ואני מתכוון לדברים הללו של שרלו:
+

גבריאל

1/6/2005 | 21:54
היתבלבלת עם האתר של חופש .......
+

יובל

1/6/2005 | 19:42
חצוף!! חוצפן!!!
+

צלפחד

1/6/2005 | 18:04
מעניין כשהיה הפגנה של החרדים על חילול
+

אורי

1/6/2005 | 23:54
מה ההשוואה הזאת ?
+

צלפחד

1/7/2005 | 00:27
שום השוואה אני מדבר רק על זה שמביאים את
+

צלפחד

1/7/2005 | 01:01
ואם כבר שאלת על דעתי האישית
+

אורי

1/7/2005 | 10:03
טוב
+

צלפחד

1/8/2005 | 19:36
תשמע בעצמך
+

אמיתי

1/6/2005 | 09:37
רק שרון יביא שלום....
+

ללא שם

1/5/2005 | 15:08

למה לדבר לשון הרע, יואל


יהודה

1/5/2005 | 15:46
תגובה חשובה!!
+

ישראל קרמר

1/10/2005 | 11:30
תגובה ליהודה
+

ישראל קרמר

1/11/2005 | 11:57
תוספת לתגובתי
+

יואל אלחנן

1/11/2005 | 20:26
ישראל ....
+

ישראל קרמר

1/15/2005 | 21:07
תגובת המשך ליואל
+

יואל אלחנן

1/16/2005 | 10:12
שלום ישראל...
+

ישראל קרמר

1/14/2005 | 15:24
תגובה ליואל בעניין הרב קוק
+

יואל אלחנן

1/16/2005 | 10:04
לישראל.. כיון שאתה חוזר על דברים...
+

ישראל קרמר

1/16/2005 | 16:53
תגובה ליואל בעניין הרב קוק2
+

צלפחד

1/25/2005 | 23:59
ישראל זה פשוט מאוד
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 23:38
תגובה לצלפחד בעניין לגבי הרב קוק
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 23:44
ב2 הרחבתי מה שהבאתי בעניין בתגובה הקודמת
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 22:44
תגובה לצלפחד בעניין המכתבים נגד הרב קוק
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:08
לגבי דבריך ב-3
+

ישראל קרמר

1/29/2005 | 23:42
תגובה לצלפחד בעניין הרב קוק
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:06
היינו כבר בדיון הזה
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 00:24
תגובה לצלפחד לגבי חזרה על הטענות
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:35
לא לזה התכוונתי
+

צלפחד

1/26/2005 | 00:07
ואחר שתסיים את
+

ישראל קרמר

1/29/2005 | 23:56
תגובה נוספת לצלפחד בעניין הרב קוק
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 00:18
תגובה לצלפחד לגבי "מה אתה מנסה לומר"
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:21
נו אז את זה אמרת כבר
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:02
בדיוק את זה כתבת כבר
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 16:02
תגובה ליואל לגבי הגרמ"מ היילפרין
+

יואל אלחנן

1/30/2005 | 20:46
ישראל אתה צודק!!
+

ישראל קרמר

1/31/2005 | 00:05
תגובה ליואל לגבי הרב קוק וגדול דור
+

ישראל קרמר

1/17/2005 | 20:08
צ"ל:הגאון המקובל הרב מנחם מנכין היילפרין
+

ישראל קרמר

1/21/2005 | 12:34
תגובה ליואל לגבי הרב מנחם מנכין היילפרין
+

יואל אלחנן

1/21/2005 | 04:09
הגאון המקובל רבי מנחם מנכין היילפרין....
+

יואל אלחנן

1/22/2005 | 23:45
תארים מאד יפים.. אבל כשמדובר בלבחור רב..
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 23:08
ליואל בעניין הרב קוק כגדול דור (עמ' 14)
+

יואל אלחנן

1/28/2005 | 03:54
אני ממשיך לטעון רק דבר אחד!!!
+

ישראל קרמר

1/21/2005 | 12:49
תגובה ליואל בעניין לאסוף מכתבים
+

יואל אלחנן

1/22/2005 | 23:42
אכתוב זאת בצורה קצת יותר ברורה!!
+

ישראל קרמר

1/24/2005 | 14:17
ליואל לגבי היחס לרב קוק (לא רק במכתבים)
+

יואל אלחנן

1/24/2005 | 14:56
עכשיו אתה מתחיל גם עם מודעות אבל???
+

יואל אלחנן

1/21/2005 | 04:22
ישראל...אתה תמשיך לאסוף מכתבים...
+

ישראל קרמר

1/17/2005 | 15:55
תגובה ל"תענה לעניין" בעניין הרב קוק
+

תענה לענין

1/16/2005 | 17:43
ישראל....
+

ישראל קרמר

1/25/2005 | 11:36
תגובה ליואל לגבי ההתייחסות לרב קוק
+

ישראל קרמר

1/26/2005 | 20:12
תגובה לצלפחד בעניין גדולי דור
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:19
בעיה בהבנת הנקרא?!?!?!?
+

צלפחד

1/27/2005 | 00:35
מה הוא גדול הדור
+

צלפחד

1/25/2005 | 19:32
חסר לי משהו בדבריך ישראל
+

ישראל קרמר

1/25/2005 | 18:39
לצלפחד לגבי תגובתי ליואל בעניין הרב קוק
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 00:12
תגובה לצלפחד בעניין ההגדרה של גדול דור
+

ישראל קרמר

1/27/2005 | 21:31
הגדרה של גדול דור
+

צלפחד

1/25/2005 | 12:30
הם לא היו חלק כל כך נכבד?
+

צלפחד

1/29/2005 | 22:43
כדי לרענן לך את הזכרון ישראל:
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:15
והמקור להגדרתך?????
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 00:33
תגובה לצלפחד וגם ליואל בעניין גדול דור
+

צלפחד

1/30/2005 | 12:17
תשים לב שעדיין לא הבאת מקור
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 23:21
לצלפחד לגבי החושבים שהרב קוק אפיק'
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:38
בלי להביע הסכמה או אי הסכמה לדבריך
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 00:47
תגובה לצלפחד בעניין הנפקא מינה
+

צלפחד

2/11/2005 | 00:40
אני מדבר על גדולי ישראל שחשבו ככה
+

צלפחד

1/30/2005 | 01:01
ועל סמך מה בדיוק
+

יואל אלחנן

1/28/2005 | 04:13
ומה המקור להגדרה זו??
+

צלפחד

1/27/2005 | 02:06
התכוונתי תרשום הגדרה של גדול דור באופן
+

צלפחד

2/11/2005 | 00:43
תביא ראיה מדברי הרב זווין עצמו שזו
+

צלפחד

1/25/2005 | 12:26
עיין באישים ושיטות לרב זווין
+

ישראל קרמר

1/25/2005 | 18:28
תגובה לצלפחד בעניין אישים ושיטות
+

צלפחד

1/30/2005 | 12:19
"מה שהרב זווין בדבריו"
+

ישראל קרמר

1/26/2005 | 20:07
תגובה לצלפחד לגבי "אישים ושיטות"
+

צלפחד

1/27/2005 | 02:03
חוץ מזה שאתה כותב את ההבנה שלך בדברי
+

צלפחד

1/25/2005 | 19:27
תגיד אתה קורא את הדברים שאני כותב
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 22:16
תגובה לצלפחד בעניין ראיות וסברות כרס
+

צלפחד

1/30/2005 | 22:33
ישראל עיין למעלה בדברי יואל
+

ישראל קרמר

1/31/2005 | 11:34
לצלפחד (בעמ' 14 בקשר לעניין הרב קוק)
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 00:06
תגובה לצלפחד לגבי קריאת ההודעות
+

צלפחד

1/30/2005 | 00:12
אתה הוספת דברים על מה שכתבתי
+

צלפחד

1/26/2005 | 20:45
קראתי את מה שכתבת אך כל עוד
+

צלפחד

1/29/2005 | 22:41
כל הודעתי? ממתי אתה קורא את כל הודעתי
+

ישראל קרמר

1/27/2005 | 21:53
תגובה לצלפחד לגבי כל הדברים
+

יובל

1/4/2005 | 21:45

דבר אחרון ביותר


כיפה סרוחה

1/5/2005 | 13:21
בוא תחתום על דגל כתום
+

יהודה

1/4/2005 | 20:19

האבסורד ואם הבנים שמחה??


ישראל קרמר

1/5/2005 | 00:08
תגובה ליהודה
+

משיב

1/5/2005 | 00:17
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 00:33
תגובה ליהודה
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 00:51
הכוונה תגובה למשיב
+

משיב

1/5/2005 | 00:49
לישראל-
+

ישראל קרמר.

1/5/2005 | 15:37
תגובה למשיב
+

ישראל קרמר

1/11/2005 | 15:41
הגדולים הנוספים
+

יובל

1/4/2005 | 21:43
איכס!!
+

אני

1/9/2005 | 00:52
יובל, אני חושב שאתה צריך להתנצל על...
+

אמיתי

1/5/2005 | 01:21
כן בטח... תאשים את כולם... מתאים לך...
+

יואל אלחנן

1/5/2005 | 01:16
מעניין יובל...
+

יהודה

1/5/2005 | 14:28
תגובה-
+

ישראל קרמר

1/11/2005 | 15:24
תגובה ליהודה בעניין מצוות יישוב א"י
+

צלפחד

1/27/2005 | 01:52
לגבי דבריך בסעיף השני
+

ישראל קרמר

1/27/2005 | 22:06
תגובה לצלפחד בעניין מצוות יישוב א"י
+

צלפחד

1/29/2005 | 23:06
נכון ישראל
+

ישראל קרמר

1/30/2005 | 00:43
תגובה לצלפחד בעניין מצוות יישוב א"י
+

צלפחד

1/30/2005 | 01:10
אתה יודע ידוע ומפורסם שכל הדת"ל
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 22:03
תגובה לצלפחד לגבי ה"ויואל משה"
+

צלפחד

2/10/2005 | 00:30
למה אתה מתחמק?
+

צלפחד

3/17/2005 | 18:56
נו ישראל העניני למה אתה לא עונה על זה?
+

צלפחד

1/30/2005 | 01:03
רואים שלא קראת את ויואל משה
+

יואל אלחנן

1/28/2005 | 04:11
אתה לא חייב לקרוא "ויואל משה"...
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 22:09
ליואל לגבי ה"ויואל משה" ומצוות יישוב א"י
+

יואל אלחנן

2/4/2005 | 04:26
ועל זה אמרתי לך..
+

יובל

1/6/2005 | 19:47
נכון מאוד!!
+

צלפחד

1/27/2005 | 02:01
לא לגמרי
+

ללא שם

1/3/2005 | 20:39

דבריכם גובלים באפיקורסות...


יואל אלחנן

1/4/2005 | 23:39
ללא שם הנכבד...
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 00:24
תגובה ליואל
+

יואל אלחנן

1/5/2005 | 00:47
הרשה לי לחדש לך משהו ישראל...
+

ישראל קרמר

1/31/2005 | 18:43
תגובה ליואל בעניין השפעת הגלות (עמ' 13)
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 01:34
תגובה ליואל
+

יואל אלחנן

1/5/2005 | 01:58
תשובה...
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 20:47
תגובה ליואל
+

צלפחד

1/9/2005 | 09:35
הוא לא מוכיח כלום
+

ישראל קרמר

1/10/2005 | 11:38
תגובה לצלפחד
+

צלפחד

1/29/2005 | 23:02
לפי מה אתה יודע אם לא ראית את הדעה
+

ישראל קרמר

2/2/2005 | 14:53
תגובה לצלפחד בעניין הציונות
+

צלפחד

3/15/2005 | 12:15
שוב ישראל
+

יואל אלחנן

1/11/2005 | 20:40
ישראל נסיון עלוב להתחמק..
+

ישראל קרמר

1/10/2005 | 11:53
תגובה ליואל
+

יואל אלחנן

1/9/2005 | 02:41
שים לב שלא ענית לשאלה..
+

ישראל קרמר

1/13/2005 | 21:23
תגובה ליואל
+

יואל אלחנן

1/16/2005 | 10:41
ישראל אתה לא עונה לשאלות...
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 21:57
ליואל בעניין לגבי אהב"ש ולגבי החילוניים
+

ישראל קרמר

1/17/2005 | 20:18
תגובה ליואל
+

יואל אלחנן

1/22/2005 | 23:49
ומנין לך שעשו היה כופר??
+

ישראל קרמר

1/27/2005 | 22:10
תגובה ליואל בעניין עשו
+

יואל אלחנן

1/28/2005 | 03:59
אם כן...
+

ישראל קרמר

1/18/2005 | 15:22
המשך לכותרת: בעניין מעשה מצווה של כופרים
+

משיב

1/11/2005 | 00:01
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/13/2005 | 18:56
תגובה למשיב
+

ישראל קרמר

1/18/2005 | 22:34
צ"ל: ראה ב"הוספה חשובה מאוד"...
+

צלפחד

1/26/2005 | 15:18
באותה שעה כפר
+

ישראל קרמר

1/10/2005 | 12:01
הוספה חשובה מאוד
+

אורי

1/9/2005 | 22:56
לגבי השאלה השניה
+

צלפחד

1/9/2005 | 23:35
דוק ותשכח
+

סתם אחד

1/10/2005 | 10:46
אני פשוט המום...
+

אני

1/10/2005 | 12:23
צא מההלם.....
+

סתם אחד

1/10/2005 | 14:48
תביא מקורות לפני
+

גבריאל

1/10/2005 | 21:53
מקורות לסתם אחד
+

אני

1/10/2005 | 15:05
סתם אחד.... אתה צוחק עליי?
+

מיכאל

1/3/2005 | 09:13

בהקשר עם המאמר על אם הבנים שמחה...


ישראל קרמר.

1/3/2005 | 19:43
תגובה למיכאל
+

משיב

1/4/2005 | 00:00
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 01:37
תגובה למשיב
+

מיכאל

1/4/2005 | 12:17
ואתה מתעלם מהדברים שהבאתי בסוף
+

משיב

1/4/2005 | 16:02
למיכאל-
+

מיכאל

1/4/2005 | 16:14
ידעתי שההודעה אינה קשורה לדברים...
+

צלפחד

1/4/2005 | 15:24
ואתה מתעלם שה"חרדים" שאתה מדבר עליהם
+

פלוני

1/5/2005 | 14:06
ובאמת כבר דובר בפורום זה
+

צלפחד

1/25/2005 | 23:22
באמת היתה מטרה לתקן את עולם התורה
+

צלפחד

1/5/2005 | 20:55
תודה למזרחי
+

מיכאל

1/4/2005 | 16:11
סליחה לא אני דיברתי...
+

צלפחד

1/6/2005 | 18:23
אני יסביר את דברי בצורה אחרת, מיכאל
+

צלפחד

1/6/2005 | 18:27
אם הבנים שמחה עצמו כותב שלא להשיבו
+

ישראל קרמר

1/13/2005 | 21:41
תגובה לצלפחד
+

צלפחד

1/26/2005 | 00:12
ואחר כך אתה אומר שאתה באמת קורא את מה
+

צלפחד

3/17/2005 | 18:53
לישראל נו מה קורה
+

צלפחד

3/15/2005 | 12:24
נו מה קורה ישראל למה על זה אתה לא מגיב??
+

צלפחד

2/10/2005 | 00:32
נו מה קורה ישראל, אתה מגיב על הודעות
+

צלפחד

1/5/2005 | 18:34
לא אמרתי שאתה דיברת כתבתי שאתה מתעלם
+

אמיתי

1/5/2005 | 01:29
מיכאל מספיק עם השטויות שלך על עולם התורה
+

מיכאל

1/5/2005 | 11:25
חבל שאתה תוקף לפני שאתה מברר...
+

צלפחד

1/9/2005 | 12:10
עמ"י לא יודע ברובו מה זאת תורה
+

צלפחד

1/9/2005 | 12:00
לגבי קטרוג למה על מה שאמר ישעיה בפרק א
+

מיכאל

1/10/2005 | 10:42
תסתכל שוב בהודעה ותראה...
+

צלפחד

1/21/2005 | 14:20
טעיתי לפום ריהטא
+

אמיתי

1/5/2005 | 13:19
אתה כל כך צודק
+

מישהו

1/5/2005 | 14:10
טענו בחיטים והודה לו בשעורים...
+

אמיתי

1/5/2005 | 14:13
אחרי שתשנה את הכינוי שלך
+

מיכאל

1/6/2005 | 08:10
רק רציתי להגיד...
+

יובל

1/2/2005 | 23:21

יואל\ אברהם חזן


יואל אלחנן

1/3/2005 | 01:25
ובכן יובל...
+

יובל

1/3/2005 | 21:52
,DUCV
+

יואל אלחנן

1/4/2005 | 23:54
יובל..
+

ישראל קרמר

1/2/2005 | 12:28

בעניין ההשקפה הציונית


משיב

1/3/2005 | 19:40
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/3/2005 | 19:56
תגובה למשיב
+

משיב

1/3/2005 | 23:54
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 00:49
תגובה למשיב
+

משיב

1/5/2005 | 01:52
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 20:59
תגובה למשיב
+

צלפחד

1/2/2005 | 12:54
רק לשם המחשה כמה נקודות בקצרה מהדברים
+

ישראל קרמר

1/2/2005 | 21:48
תגובה למשיב
+

צלפחד

1/3/2005 | 13:58
ובכן ישראל
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 01:13
תגובה לצלופחד
+

ישראל קרמר

1/3/2005 | 19:00
תגובה לצלפחד
+

משיב

1/5/2005 | 01:58
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/8/2005 | 18:57
תגובה למשיב בעניין נהיה כגויים (עמ' 13)
+

צלפחד

1/4/2005 | 11:39
ישראל אתה ממשיך להתעלם ממה שכתבתי לך
+

משיב

1/8/2005 | 21:45
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/10/2005 | 16:53
למשיב בעניין ההווא אמינא לעניין המדינה
+

משיב

1/10/2005 | 23:06
לישראל-
+

ישראל קרמר

1/13/2005 | 22:19
תגובה למשיב בעניין המדינה
+

המערכת

1/11/2005 | 00:07
למשיב היקר ולשאר הגולשים היקרים...
+

צלפחד

1/5/2005 | 18:35
ישראל בכיף תמשיך ותביא את כל
+

צלפחד

1/5/2005 | 22:09
ברור טענתי לא קשורה לדברים שאתה עונה
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 21:17
תגובה לצלפחד
+

צלפחד

1/3/2005 | 13:59
לא הבאת שום דבר שתומך במפורש
+

ישראל קרמר

1/2/2005 | 21:55
התכוונתי תגובה לצלפחד
+

ישראל קרמר.

1/3/2005 | 18:30
תגובה לצלפחד
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 01:17
תגובה לצלופחד
+

צלפחד

1/4/2005 | 11:41
שוב, בדת הציונות (קראת את הספר הזה
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 21:19
תגובה למשיב
+

משיב

1/5/2005 | 01:59
לישראל-
+

צלפחד

1/26/2005 | 15:11
ישראל קרמר!
+

צלפחד

1/2/2005 | 12:41
אין בדברים אלו שום ראיה
+

ישראל קרמר

1/2/2005 | 22:00
תגובה לצלפחד
+

צלפחד

1/3/2005 | 13:49
לגבי עמרי כבר כתב על זה ב"דת הציונות"
+

ישראל קרמר

1/3/2005 | 18:35
תגובה לצלפחד
+

ישראל קרמר

2/5/2005 | 23:30
תגובה ליואל בעניין דעת אהב"ש
+

צלפחד

1/4/2005 | 11:43
ממתי לומדים ככה תנ"ך?
+

יואל אלחנן

2/6/2005 | 03:19
מי שלא קרא את אהב"ש..
+

יואל אלחנן

1/5/2005 | 02:07
זאת בדיוק הבעיה ישראל...
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 01:20
תגובה לצלפחד
+

ישראל קרמר

2/8/2005 | 15:30
תגובה ליואל לגבי המצאת דברים
+

ישראל קרמר

2/16/2005 | 00:34
לצלפחד לגבי ההמצאה של בן יהודה והאק"ל
+

צלפחד

3/15/2005 | 12:06
כתבתי לך כבר תקרא את יהדות התורה והמדינה
+

ישראל קרמר

1/8/2005 | 19:17
תגובה ליואל בעניין ה'נ"ב'
+

ישראל קרמר

1/26/2005 | 20:51
תגובה לצלפחד בעניין הנ"ב
+

ישראל קרמר

1/10/2005 | 12:27
תגובה לצלפחד
+

צלפחד

1/8/2005 | 23:58
אפילו לזה אין לך ראיה (דרך כתיבת נ.ב)
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 22:20
תגובה לצלפחד בעניין אב"י והאקדמיה ללשון
+

צלפחד

1/27/2005 | 01:34
דבריהם של בן יהודה ושל האקדמיה הם כן
+

צלפחד

1/25/2005 | 23:28
הכלל שאמרת ידוע
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:41
הם המצאה שמבוססת על אמת
+

ישראל קרמר

2/16/2005 | 00:36
תגובה לצלפחד בעניין העברית
+

צלפחד

3/17/2005 | 19:05
אתה רואה עד כמה אתה עניני אמרתי לך תשובה
+

ישראל קרמר

2/1/2005 | 22:29
תגובה לצלפחד בעניין האקדמיה ללשון
+

צלפחד

1/27/2005 | 01:29
חוץ מזה
+

צלפחד

1/27/2005 | 00:33
קרא ביהדות התורה והמדינה במאמרים כאן
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:43
בודאי
+

ישראל קרמר

1/13/2005 | 22:12
תגובה לצלפחד בעניין הבנת אהב"ש
+

משיב

1/10/2005 | 23:14
לישראל-
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:45
זהו בודאי
+

ישראל קרמר

1/10/2005 | 12:19
תגובה לצלפחד בעניין הבנת אהב"ש
+

ישראל קרמר

2/16/2005 | 00:43
תגובה לצלפחד לגבי הבינה היתרה
+

ישראל קרמר

1/5/2005 | 21:33
תגובה ליואל
+

צלפחד

1/27/2005 | 14:21
איש לפי מהללו
+

ישראל קרמר

1/26/2005 | 20:39
תגובה למשיב בעניין "אם הבנים שמחה"
+

ישראל קרמר

1/31/2005 | 22:12
תגובה נוספת לצלפחד לגבי אהב"ש
+

משיב

1/25/2005 | 18:22
לישראל - שמח להראות לך
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:46
רואים שלא הבנת בכלל על מה דיברתי
+

משיב

1/25/2005 | 18:22
לישראל - שמח להראות לך
+

צלפחד

2/12/2005 | 19:47
אתה רק עושה "העתק הדבק"
+

ישראל קרמר

2/4/2005 | 13:33
תגובה ליואל בעניין דחיית אהב"ש
+

צלפחד

1/5/2005 | 21:05
מכיון שיש לך גדולי תורה אחרים שדוחים
+

מישהו

1/5/2005 | 14:13
יואל אלחנן
+

צלפחד

1/2/2005 | 00:34

ליואל אלחנן לגבי מה שדיברנו :


יואל אלחנן

1/3/2005 | 00:43
תודה, צלפחד.
+



סה"כ 2,905 נושאים בפורום
 פירסום הודעה



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |