|
י |
1/6/2005 | 19:31 |
חזרתי ובפי חדשות |
|
יואל אלחנן |
1/7/2005 | 04:30 |
יובל היקר...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יובל |
1/7/2005 | 10:13 |
כבר אמרתי לאברהם חזן
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/9/2005 | 02:45 |
יובל היקר....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
תלמיד ישיבה |
1/7/2005 | 10:28 |
הספר כבר נשלח לרב אבינר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
דוד |
1/9/2005 | 10:54 |
מה עם לשלוח לרב ליאור מקריית ארבע?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/11/2005 | 20:12 |
בשמחה...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
טוב מאוד |
1/12/2005 | 13:06 |
שלח לו לכתובת הבאה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/16/2005 | 11:18 |
נשלח ספר לר' דוב ליאור
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
גוש קטיף הצדיקים |
1/6/2005 | 09:15 |
החרדים מכרו נשמתם לשטן עבור כסף |
|
יואל אלחנן |
1/17/2005 | 01:58 |
כך מדבר דוד מישיבת ניר בקרית ארבע...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אורי |
1/6/2005 | 23:47 |
התייחסות של הרב שרלו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/29/2005 | 23:20 |
התייחסות לשרלו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/2/2005 | 00:17 |
תגובה לצלפחד בעניין הרב שרלו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 00:37 |
ובכן ישראל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
2/2/2005 | 13:49 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/2/2005 | 13:58 |
תגובה למשיב בעניין הרב שרלו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
2/2/2005 | 14:37 |
לישראל- קראת מה שהוא כתב?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/3/2005 | 15:11 |
תגובה למשיב לגבי הרב שרלו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/10/2005 | 00:27 |
ואתה לא מקבל את דעתו של שרלו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
עומר |
2/2/2005 | 01:54 |
ישראל אני מתחיל לדאוג...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/2/2005 | 14:05 |
תגובה לעומר לגבי הרב שרלו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 01:33 |
ואתה לא שם לב שהוא כותב שהדברים נכונים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 01:25 |
והתשובה (למרות שנאמרה בהקשר אחר)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 01:54 |
ואני מתכוון לדברים הללו של שרלו:
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
גבריאל |
1/6/2005 | 21:54 |
היתבלבלת עם האתר של חופש .......
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יובל |
1/6/2005 | 19:42 |
חצוף!! חוצפן!!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/6/2005 | 18:04 |
מעניין כשהיה הפגנה של החרדים על חילול
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אורי |
1/6/2005 | 23:54 |
מה ההשוואה הזאת ?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/7/2005 | 00:27 |
שום השוואה אני מדבר רק על זה שמביאים את
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/7/2005 | 01:01 |
ואם כבר שאלת על דעתי האישית
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אורי |
1/7/2005 | 10:03 |
טוב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/8/2005 | 19:36 |
תשמע בעצמך
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אמיתי |
1/6/2005 | 09:37 |
רק שרון יביא שלום....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ללא שם |
1/5/2005 | 15:08 |
למה לדבר לשון הרע, יואל |
|
יהודה |
1/5/2005 | 15:46 |
תגובה חשובה!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/10/2005 | 11:30 |
תגובה ליהודה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/11/2005 | 11:57 |
תוספת לתגובתי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/11/2005 | 20:26 |
ישראל ....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/15/2005 | 21:07 |
תגובת המשך ליואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/16/2005 | 10:12 |
שלום ישראל...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/14/2005 | 15:24 |
תגובה ליואל בעניין הרב קוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/16/2005 | 10:04 |
לישראל.. כיון שאתה חוזר על דברים...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/16/2005 | 16:53 |
תגובה ליואל בעניין הרב קוק2
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/25/2005 | 23:59 |
ישראל זה פשוט מאוד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 23:38 |
תגובה לצלפחד בעניין לגבי הרב קוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 23:44 |
ב2 הרחבתי מה שהבאתי בעניין בתגובה הקודמת
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 22:44 |
תגובה לצלפחד בעניין המכתבים נגד הרב קוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:08 |
לגבי דבריך ב-3
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/29/2005 | 23:42 |
תגובה לצלפחד בעניין הרב קוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:06 |
היינו כבר בדיון הזה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 00:24 |
תגובה לצלפחד לגבי חזרה על הטענות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:35 |
לא לזה התכוונתי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/26/2005 | 00:07 |
ואחר שתסיים את
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/29/2005 | 23:56 |
תגובה נוספת לצלפחד בעניין הרב קוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 00:18 |
תגובה לצלפחד לגבי "מה אתה מנסה לומר"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:21 |
נו אז את זה אמרת כבר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:02 |
בדיוק את זה כתבת כבר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 16:02 |
תגובה ליואל לגבי הגרמ"מ היילפרין
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/30/2005 | 20:46 |
ישראל אתה צודק!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/31/2005 | 00:05 |
תגובה ליואל לגבי הרב קוק וגדול דור
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/17/2005 | 20:08 |
צ"ל:הגאון המקובל הרב מנחם מנכין היילפרין
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/21/2005 | 12:34 |
תגובה ליואל לגבי הרב מנחם מנכין היילפרין
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/21/2005 | 04:09 |
הגאון המקובל רבי מנחם מנכין היילפרין....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/22/2005 | 23:45 |
תארים מאד יפים.. אבל כשמדובר בלבחור רב..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 23:08 |
ליואל בעניין הרב קוק כגדול דור (עמ' 14)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/28/2005 | 03:54 |
אני ממשיך לטעון רק דבר אחד!!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/21/2005 | 12:49 |
תגובה ליואל בעניין לאסוף מכתבים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/22/2005 | 23:42 |
אכתוב זאת בצורה קצת יותר ברורה!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/24/2005 | 14:17 |
ליואל לגבי היחס לרב קוק (לא רק במכתבים)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/24/2005 | 14:56 |
עכשיו אתה מתחיל גם עם מודעות אבל???
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/21/2005 | 04:22 |
ישראל...אתה תמשיך לאסוף מכתבים...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/17/2005 | 15:55 |
תגובה ל"תענה לעניין" בעניין הרב קוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
תענה לענין |
1/16/2005 | 17:43 |
ישראל....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/25/2005 | 11:36 |
תגובה ליואל לגבי ההתייחסות לרב קוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/26/2005 | 20:12 |
תגובה לצלפחד בעניין גדולי דור
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:19 |
בעיה בהבנת הנקרא?!?!?!?
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 00:35 |
מה הוא גדול הדור
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/25/2005 | 19:32 |
חסר לי משהו בדבריך ישראל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/25/2005 | 18:39 |
לצלפחד לגבי תגובתי ליואל בעניין הרב קוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 00:12 |
תגובה לצלפחד בעניין ההגדרה של גדול דור
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/27/2005 | 21:31 |
הגדרה של גדול דור
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/25/2005 | 12:30 |
הם לא היו חלק כל כך נכבד?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/29/2005 | 22:43 |
כדי לרענן לך את הזכרון ישראל:
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:15 |
והמקור להגדרתך?????
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 00:33 |
תגובה לצלפחד וגם ליואל בעניין גדול דור
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 12:17 |
תשים לב שעדיין לא הבאת מקור
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 23:21 |
לצלפחד לגבי החושבים שהרב קוק אפיק'
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:38 |
בלי להביע הסכמה או אי הסכמה לדבריך
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 00:47 |
תגובה לצלפחד בעניין הנפקא מינה
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 00:40 |
אני מדבר על גדולי ישראל שחשבו ככה
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 01:01 |
ועל סמך מה בדיוק
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/28/2005 | 04:13 |
ומה המקור להגדרה זו??
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 02:06 |
התכוונתי תרשום הגדרה של גדול דור באופן
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/11/2005 | 00:43 |
תביא ראיה מדברי הרב זווין עצמו שזו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/25/2005 | 12:26 |
עיין באישים ושיטות לרב זווין
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/25/2005 | 18:28 |
תגובה לצלפחד בעניין אישים ושיטות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 12:19 |
"מה שהרב זווין בדבריו"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/26/2005 | 20:07 |
תגובה לצלפחד לגבי "אישים ושיטות"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 02:03 |
חוץ מזה שאתה כותב את ההבנה שלך בדברי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/25/2005 | 19:27 |
תגיד אתה קורא את הדברים שאני כותב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 22:16 |
תגובה לצלפחד בעניין ראיות וסברות כרס
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 22:33 |
ישראל עיין למעלה בדברי יואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/31/2005 | 11:34 |
לצלפחד (בעמ' 14 בקשר לעניין הרב קוק)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 00:06 |
תגובה לצלפחד לגבי קריאת ההודעות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 00:12 |
אתה הוספת דברים על מה שכתבתי
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/26/2005 | 20:45 |
קראתי את מה שכתבת אך כל עוד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/29/2005 | 22:41 |
כל הודעתי? ממתי אתה קורא את כל הודעתי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/27/2005 | 21:53 |
תגובה לצלפחד לגבי כל הדברים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יובל |
1/4/2005 | 21:45 |
דבר אחרון ביותר |
|
כיפה סרוחה |
1/5/2005 | 13:21 |
בוא תחתום על דגל כתום
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יהודה |
1/4/2005 | 20:19 |
האבסורד ואם הבנים שמחה?? |
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 00:08 |
תגובה ליהודה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/5/2005 | 00:17 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 00:33 |
תגובה ליהודה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 00:51 |
הכוונה תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/5/2005 | 00:49 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר. |
1/5/2005 | 15:37 |
תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/11/2005 | 15:41 |
הגדולים הנוספים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יובל |
1/4/2005 | 21:43 |
איכס!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אני |
1/9/2005 | 00:52 |
יובל, אני חושב שאתה צריך להתנצל על...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אמיתי |
1/5/2005 | 01:21 |
כן בטח... תאשים את כולם... מתאים לך...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/5/2005 | 01:16 |
מעניין יובל...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יהודה |
1/5/2005 | 14:28 |
תגובה-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/11/2005 | 15:24 |
תגובה ליהודה בעניין מצוות יישוב א"י
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 01:52 |
לגבי דבריך בסעיף השני
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/27/2005 | 22:06 |
תגובה לצלפחד בעניין מצוות יישוב א"י
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/29/2005 | 23:06 |
נכון ישראל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/30/2005 | 00:43 |
תגובה לצלפחד בעניין מצוות יישוב א"י
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 01:10 |
אתה יודע ידוע ומפורסם שכל הדת"ל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 22:03 |
תגובה לצלפחד לגבי ה"ויואל משה"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/10/2005 | 00:30 |
למה אתה מתחמק?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
3/17/2005 | 18:56 |
נו ישראל העניני למה אתה לא עונה על זה?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/30/2005 | 01:03 |
רואים שלא קראת את ויואל משה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/28/2005 | 04:11 |
אתה לא חייב לקרוא "ויואל משה"...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 22:09 |
ליואל לגבי ה"ויואל משה" ומצוות יישוב א"י
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/4/2005 | 04:26 |
ועל זה אמרתי לך..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יובל |
1/6/2005 | 19:47 |
נכון מאוד!!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 02:01 |
לא לגמרי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ללא שם |
1/3/2005 | 20:39 |
דבריכם גובלים באפיקורסות... |
|
יואל אלחנן |
1/4/2005 | 23:39 |
ללא שם הנכבד...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 00:24 |
תגובה ליואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/5/2005 | 00:47 |
הרשה לי לחדש לך משהו ישראל...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/31/2005 | 18:43 |
תגובה ליואל בעניין השפעת הגלות (עמ' 13)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 01:34 |
תגובה ליואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/5/2005 | 01:58 |
תשובה...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 20:47 |
תגובה ליואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/9/2005 | 09:35 |
הוא לא מוכיח כלום
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/10/2005 | 11:38 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/29/2005 | 23:02 |
לפי מה אתה יודע אם לא ראית את הדעה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/2/2005 | 14:53 |
תגובה לצלפחד בעניין הציונות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
3/15/2005 | 12:15 |
שוב ישראל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/11/2005 | 20:40 |
ישראל נסיון עלוב להתחמק..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/10/2005 | 11:53 |
תגובה ליואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/9/2005 | 02:41 |
שים לב שלא ענית לשאלה..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/13/2005 | 21:23 |
תגובה ליואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/16/2005 | 10:41 |
ישראל אתה לא עונה לשאלות...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 21:57 |
ליואל בעניין לגבי אהב"ש ולגבי החילוניים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/17/2005 | 20:18 |
תגובה ליואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/22/2005 | 23:49 |
ומנין לך שעשו היה כופר??
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/27/2005 | 22:10 |
תגובה ליואל בעניין עשו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/28/2005 | 03:59 |
אם כן...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/18/2005 | 15:22 |
המשך לכותרת: בעניין מעשה מצווה של כופרים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/11/2005 | 00:01 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/13/2005 | 18:56 |
תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/18/2005 | 22:34 |
צ"ל: ראה ב"הוספה חשובה מאוד"...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/26/2005 | 15:18 |
באותה שעה כפר
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/10/2005 | 12:01 |
הוספה חשובה מאוד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אורי |
1/9/2005 | 22:56 |
לגבי השאלה השניה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/9/2005 | 23:35 |
דוק ותשכח
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
סתם אחד |
1/10/2005 | 10:46 |
אני פשוט המום...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אני |
1/10/2005 | 12:23 |
צא מההלם.....
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
סתם אחד |
1/10/2005 | 14:48 |
תביא מקורות לפני
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
גבריאל |
1/10/2005 | 21:53 |
מקורות לסתם אחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אני |
1/10/2005 | 15:05 |
סתם אחד.... אתה צוחק עליי?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מיכאל |
1/3/2005 | 09:13 |
בהקשר עם המאמר על אם הבנים שמחה... |
|
ישראל קרמר. |
1/3/2005 | 19:43 |
תגובה למיכאל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/4/2005 | 00:00 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 01:37 |
תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מיכאל |
1/4/2005 | 12:17 |
ואתה מתעלם מהדברים שהבאתי בסוף
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/4/2005 | 16:02 |
למיכאל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מיכאל |
1/4/2005 | 16:14 |
ידעתי שההודעה אינה קשורה לדברים...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/4/2005 | 15:24 |
ואתה מתעלם שה"חרדים" שאתה מדבר עליהם
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
פלוני |
1/5/2005 | 14:06 |
ובאמת כבר דובר בפורום זה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/25/2005 | 23:22 |
באמת היתה מטרה לתקן את עולם התורה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/5/2005 | 20:55 |
תודה למזרחי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מיכאל |
1/4/2005 | 16:11 |
סליחה לא אני דיברתי...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/6/2005 | 18:23 |
אני יסביר את דברי בצורה אחרת, מיכאל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/6/2005 | 18:27 |
אם הבנים שמחה עצמו כותב שלא להשיבו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/13/2005 | 21:41 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/26/2005 | 00:12 |
ואחר כך אתה אומר שאתה באמת קורא את מה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
3/17/2005 | 18:53 |
לישראל נו מה קורה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
3/15/2005 | 12:24 |
נו מה קורה ישראל למה על זה אתה לא מגיב??
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/10/2005 | 00:32 |
נו מה קורה ישראל, אתה מגיב על הודעות
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/5/2005 | 18:34 |
לא אמרתי שאתה דיברת כתבתי שאתה מתעלם
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אמיתי |
1/5/2005 | 01:29 |
מיכאל מספיק עם השטויות שלך על עולם התורה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מיכאל |
1/5/2005 | 11:25 |
חבל שאתה תוקף לפני שאתה מברר...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/9/2005 | 12:10 |
עמ"י לא יודע ברובו מה זאת תורה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/9/2005 | 12:00 |
לגבי קטרוג למה על מה שאמר ישעיה בפרק א
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מיכאל |
1/10/2005 | 10:42 |
תסתכל שוב בהודעה ותראה...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/21/2005 | 14:20 |
טעיתי לפום ריהטא
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אמיתי |
1/5/2005 | 13:19 |
אתה כל כך צודק
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מישהו |
1/5/2005 | 14:10 |
טענו בחיטים והודה לו בשעורים...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
אמיתי |
1/5/2005 | 14:13 |
אחרי שתשנה את הכינוי שלך
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מיכאל |
1/6/2005 | 08:10 |
רק רציתי להגיד...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יובל |
1/2/2005 | 23:21 |
יואל\ אברהם חזן |
|
יואל אלחנן |
1/3/2005 | 01:25 |
ובכן יובל...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יובל |
1/3/2005 | 21:52 |
,DUCV
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/4/2005 | 23:54 |
יובל..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/2/2005 | 12:28 |
בעניין ההשקפה הציונית |
|
משיב |
1/3/2005 | 19:40 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/3/2005 | 19:56 |
תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/3/2005 | 23:54 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 00:49 |
תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/5/2005 | 01:52 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 20:59 |
תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/2/2005 | 12:54 |
רק לשם המחשה כמה נקודות בקצרה מהדברים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/2/2005 | 21:48 |
תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/3/2005 | 13:58 |
ובכן ישראל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 01:13 |
תגובה לצלופחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/3/2005 | 19:00 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/5/2005 | 01:58 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/8/2005 | 18:57 |
תגובה למשיב בעניין נהיה כגויים (עמ' 13)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/4/2005 | 11:39 |
ישראל אתה ממשיך להתעלם ממה שכתבתי לך
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/8/2005 | 21:45 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/10/2005 | 16:53 |
למשיב בעניין ההווא אמינא לעניין המדינה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/10/2005 | 23:06 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/13/2005 | 22:19 |
תגובה למשיב בעניין המדינה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
המערכת |
1/11/2005 | 00:07 |
למשיב היקר ולשאר הגולשים היקרים...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/5/2005 | 18:35 |
ישראל בכיף תמשיך ותביא את כל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/5/2005 | 22:09 |
ברור טענתי לא קשורה לדברים שאתה עונה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 21:17 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/3/2005 | 13:59 |
לא הבאת שום דבר שתומך במפורש
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/2/2005 | 21:55 |
התכוונתי תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר. |
1/3/2005 | 18:30 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 01:17 |
תגובה לצלופחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/4/2005 | 11:41 |
שוב, בדת הציונות (קראת את הספר הזה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 21:19 |
תגובה למשיב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/5/2005 | 01:59 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/26/2005 | 15:11 |
ישראל קרמר!
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/2/2005 | 12:41 |
אין בדברים אלו שום ראיה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/2/2005 | 22:00 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/3/2005 | 13:49 |
לגבי עמרי כבר כתב על זה ב"דת הציונות"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/3/2005 | 18:35 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/5/2005 | 23:30 |
תגובה ליואל בעניין דעת אהב"ש
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/4/2005 | 11:43 |
ממתי לומדים ככה תנ"ך?
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
2/6/2005 | 03:19 |
מי שלא קרא את אהב"ש..
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
יואל אלחנן |
1/5/2005 | 02:07 |
זאת בדיוק הבעיה ישראל...
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 01:20 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/8/2005 | 15:30 |
תגובה ליואל לגבי המצאת דברים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/16/2005 | 00:34 |
לצלפחד לגבי ההמצאה של בן יהודה והאק"ל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
3/15/2005 | 12:06 |
כתבתי לך כבר תקרא את יהדות התורה והמדינה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/8/2005 | 19:17 |
תגובה ליואל בעניין ה'נ"ב'
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/26/2005 | 20:51 |
תגובה לצלפחד בעניין הנ"ב
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/10/2005 | 12:27 |
תגובה לצלפחד
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/8/2005 | 23:58 |
אפילו לזה אין לך ראיה (דרך כתיבת נ.ב)
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 22:20 |
תגובה לצלפחד בעניין אב"י והאקדמיה ללשון
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 01:34 |
דבריהם של בן יהודה ושל האקדמיה הם כן
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/25/2005 | 23:28 |
הכלל שאמרת ידוע
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:41 |
הם המצאה שמבוססת על אמת
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/16/2005 | 00:36 |
תגובה לצלפחד בעניין העברית
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
3/17/2005 | 19:05 |
אתה רואה עד כמה אתה עניני אמרתי לך תשובה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/1/2005 | 22:29 |
תגובה לצלפחד בעניין האקדמיה ללשון
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 01:29 |
חוץ מזה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 00:33 |
קרא ביהדות התורה והמדינה במאמרים כאן
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:43 |
בודאי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/13/2005 | 22:12 |
תגובה לצלפחד בעניין הבנת אהב"ש
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/10/2005 | 23:14 |
לישראל-
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:45 |
זהו בודאי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/10/2005 | 12:19 |
תגובה לצלפחד בעניין הבנת אהב"ש
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/16/2005 | 00:43 |
תגובה לצלפחד לגבי הבינה היתרה
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/5/2005 | 21:33 |
תגובה ליואל
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/27/2005 | 14:21 |
איש לפי מהללו
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/26/2005 | 20:39 |
תגובה למשיב בעניין "אם הבנים שמחה"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
1/31/2005 | 22:12 |
תגובה נוספת לצלפחד לגבי אהב"ש
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/25/2005 | 18:22 |
לישראל - שמח להראות לך
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:46 |
רואים שלא הבנת בכלל על מה דיברתי
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
משיב |
1/25/2005 | 18:22 |
לישראל - שמח להראות לך
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
2/12/2005 | 19:47 |
אתה רק עושה "העתק הדבק"
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ישראל קרמר |
2/4/2005 | 13:33 |
תגובה ליואל בעניין דחיית אהב"ש
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/5/2005 | 21:05 |
מכיון שיש לך גדולי תורה אחרים שדוחים
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
מישהו |
1/5/2005 | 14:13 |
יואל אלחנן
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
צלפחד |
1/2/2005 | 00:34 |
ליואל אלחנן לגבי מה שדיברנו : |
|
יואל אלחנן |
1/3/2005 | 00:43 |
תודה, צלפחד.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|