מאת: ללא שם
15:10 | 12/22/2004

מדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה (הגרע"י)?


לצערי הרב, הספר "יביע אומר" של הגר"ע יוסף שליט"א אינו מצוי תחת ידי.

אך, ראיתי בספר של דת"ל, שהפנה לשו"ת יביע אומר חלק ו סימן מא אות ה.
שם לטענתו הגרע"י כתב שלדעת רוב גדולי ישראל, מדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה.

האם נכון הדבר? מישהו יכול לבדוק שם?
וא"כ, מה תאמר, יואל?
03:07 | 12/24/2004

תטרח קצת לראות את יביע אומר בפנים...


בתגובה ל: מדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה (הגרע"י)? ותבין את סלפנותו של ברגמן ב"המדינה היהודית".. (ואם לא תבין נשתדל לעזור לך להבין). וראה גם בחלק המאמרים באתר במאמר תחת הכותרת "המדינה היהודית-ספר חדש סילופים ישנים".

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |