הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
ללא שם
15:10 | 12/22/2004
מדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה (הגרע"י)?
לצערי הרב, הספר "יביע אומר" של הגר"ע יוסף שליט"א אינו מצוי תחת ידי.
אך, ראיתי בספר של דת"ל, שהפנה לשו"ת יביע אומר חלק ו סימן מא אות ה.
שם לטענתו הגרע"י כתב שלדעת רוב גדולי ישראל, מדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה.
האם נכון הדבר? מישהו יכול לבדוק שם?
וא"כ, מה תאמר, יואל?
בתגובה ל: מדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה (הגרע"י)?
ותבין את סלפנותו של ברגמן ב"המדינה היהודית".. (ואם לא תבין נשתדל לעזור לך להבין). וראה גם בחלק המאמרים באתר במאמר תחת הכותרת "המדינה היהודית-ספר חדש סילופים ישנים".