מאת: אור
05:18 | 8/21/2007

ליואל אלחנן


מה דעתך על שנת חסד במכללה ירושלים או דרך יד שרה? האם אין עם זה בעיה כמו הבעיות של מסגרת השירות הלאומי הרגילה??
19:55 | 8/25/2007

חסד במכללה אינו חסד...


ה"מכללה ירושלים" הינו מקום אשר על סגל מוריו נמנים בעלי דעות כוזבות ואני מתכוון לסגל האחראי על לימוד מקצועות קדש.

באופן כללי אם חפצה נפשך לעשות חסד ואין זה פוגע בחסד האמיתי שלך עם כלל ישראל ועם חציה השני של נשמתך-הקמת בית בישראל, את יכולה לעשות זאת במקום החרד לדבר ה' וכמובן, לא דרך מסגרת הפשע של "שירות לאומי" שנאסרה ע"י כל גדולי הדור באיסור ייהרג ואל יעבור, ומונהגת ע"י אנשים שהכסף אותו הם מקבלים עבור הבנות שוה בעבורם הרבה יותר מהבנות עצמן ומצדיק בעיניהם הפקרת הבנות.

בברכה, יואל.

באופן פרטני, צריך לבדוק טוב כל מקום לגופו.

מאת: הוד'יה
09:20 | 8/26/2007

למה לא לעשות ש"ל?? עדי'ין לא הבנתי...


אשמח להסבר.. אני מתלבטת...
מאת: צלפחד
11:41 | 8/27/2007

הסבר מלא ראי במאמרים כאן


קישור מהיר למאמרי האתר בנושא "שירות לאומי" כאן

13:34 | 8/27/2007

יש הרצאה שלמה לצפיה בנושא..


שירות לאומי כאן באתר. כנסי ל"סרטים" ותקבלי תשובות מפורטות להתנגדות לשירות לאומי ולחומרת האיסור להתנדב לשירות זה.

בברכה, יואל.

מאת: אור
06:48 | 8/27/2007

אז לא הבנתי .. זה בסדר שם או לא???


הודעה זו ללא תוכן
13:33 | 8/27/2007

ב"מכללה ירושלים" אסור לעשות...


חסד.

ביד שרה- באופן עקרוני מותר, צריך לבדוק את הפרטים במקום הספציפי וכן להתחשב בדברים שכתבתי בתגובתי הראשונה.

בברכה, יואל.

מאת: הודי'ה
15:56 | 8/29/2007

קראתי.. ובכל זאת..


בס"ד

לא הבנתי את הבעי'יתיות בשירות לאומי.

מה? אני ח"ו לא יעבור על ההלכה. מה כבר אפשר לעשות בשירות שנוגד את התורה וההלכה? אשמח לתשובה מהירה...(ובלי לתקוף אם אפשר)

04:04 | 8/30/2007

ראי כאן סרט מפורט בנושא זה...


http://www.yoel-ab.com/show.asp?file=sherut_leumi_1.wmv&s=16

(זה הקישור לחלק א'. אח"כ תיכנסי ל"סרטים" ותבחרי את חלק ב')

צפיה מועילה ומחכימה!

בברכה, יואל.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |