ה"מכללה ירושלים" הינו מקום אשר על סגל מוריו נמנים בעלי דעות כוזבות ואני מתכוון לסגל האחראי על לימוד מקצועות קדש.
באופן כללי אם חפצה נפשך לעשות חסד ואין זה פוגע בחסד האמיתי שלך עם כלל ישראל ועם חציה השני של נשמתך-הקמת בית בישראל, את יכולה לעשות זאת במקום החרד לדבר ה' וכמובן, לא דרך מסגרת הפשע של "שירות לאומי" שנאסרה ע"י כל גדולי הדור באיסור ייהרג ואל יעבור, ומונהגת ע"י אנשים שהכסף אותו הם מקבלים עבור הבנות שוה בעבורם הרבה יותר מהבנות עצמן ומצדיק בעיניהם הפקרת הבנות.
בברכה, יואל.
באופן פרטני, צריך לבדוק טוב כל מקום לגופו.
קישור מהיר למאמרי האתר בנושא "שירות לאומי" כאן
שירות לאומי כאן באתר. כנסי ל"סרטים" ותקבלי תשובות מפורטות להתנגדות לשירות לאומי ולחומרת האיסור להתנדב לשירות זה.
בברכה, יואל.
חסד.
ביד שרה- באופן עקרוני מותר, צריך לבדוק את הפרטים במקום הספציפי וכן להתחשב בדברים שכתבתי בתגובתי הראשונה.
בברכה, יואל.
בס"ד
לא הבנתי את הבעי'יתיות בשירות לאומי.
מה? אני ח"ו לא יעבור על ההלכה. מה כבר אפשר לעשות בשירות שנוגד את התורה וההלכה? אשמח לתשובה מהירה...(ובלי לתקוף אם אפשר)
http://www.yoel-ab.com/show.asp?file=sherut_leumi_1.wmv&s=16
(זה הקישור לחלק א'. אח"כ תיכנסי ל"סרטים" ותבחרי את חלק ב')
צפיה מועילה ומחכימה!
בברכה, יואל.
| שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות | |
|
|