מאת: משה
05:41 | 7/26/2007

ליואל


האם זה נכון שהרב שך אמר פעם שיבוא יום ויזרקו את כל גוש קטיף לרחוב כמו כלבים?
16:45 | 7/26/2007

אני איני מכיר אמירה כזו...


מה שכן מרן הגה"ק מסאטמאר זצוק"ל אמר מיד אחרי שנסתיימה המלחמה (בתשכ"ז לפני 40!!! שנים) כי הם עוד יחזירו את הכל בכאב ובדמעות...

בברכה, יואל.

מאת: אבי
08:48 | 7/29/2007

אני מכיר אמירה דומה


עדות הגאון ר' אהרן רוטר שליט"א מח"ס שערי אהרן שהיה מקורב מאד לרב שך (אני מכירו אישית).

הרב שך דיבר כמה פעמים נגד ההתנחלויות. שלחו לו הנ"ל שאלה מדוע הוא שונא אותם. הרב שך ענה בדיוק להיפך, אני אוהב אותם ורוצה את טובתם. הרי יגיע יום שיגרשו אותם משם אז שיזכרו שהיה יהודי זקן שהזהיר אותם לא ללכת לשם.

ועוד, מפי השמועה (אשמח לקבל אישור או מקור לסיפור זה): כשסיפרו למרן הרב מבריסק (הגרי"ז סולביציק זצ"ל) שהציונים הכריזו על הקמת המדינה הוא הגיב: "הם הקימו מדינה? הם בעצמם יחריבו אותה!"




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |