מאת: ללא שם
11:50 | 12/15/2004

בנוגע לגראי"ל שטיינמן!


יואל, אני מתעקש לקבל תשובה!
לפחות תגיד לי למה אתה תמיד מוחק!!!
00:37 | 12/19/2004

הסיבה למחיקת הודעתך היא מאד פשוטה...


בתגובה ל: בנוגע לגראי"ל שטיינמן! שאלות שהם חסרות תוכן בסיסי כמו: "מה דעתך על הרב שטינמן" אין מקומן בפורום זה.

וכי אני הוא אדם שיכול לחוות דעה על ענק תורה כמו הגראי"ל שטינמן??

הרב שטיינמן הוא אחד מגדולי התורה שבדורנו, ואתה שואל אותי מה דעתי עליו??

אתה יודע היכן צריך לעמוד כדי לענות על שאלה זו?? בטח לא במקום שבו אני עומד. מהיכן באה לך בכלל ה"הוא אמינא" לשאול אותי שאלה מגוחכת שכזו??

לכן נמחקה הודעתך, וחבל שבכלל צריך להסביר דבר כל כך פשוט אבל התעקשת...

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |