מאת: שימי
04:29 | 5/18/2007

ליואל אני מעוניין לשלוח אליך הודעת דוא"ל


למה אין באתר את הדוא"ל שלך?
16:50 | 5/19/2007

למעלה בצד שמאל...


ישנה מעטפה עם הכיתוב: "כתבו לנו". זה האי מייל שלנו.

בברכה, יואל.

דרך אגב אתה יכול לשלוח גם לפורום ולכתוב שזה אישי ולא לפירסום.




שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |