מאת: ישראל קרמר
01:21 | 12/8/2004

למערכת


בס"ד

שלחתי לכם מכתב בדוא"ל על הבעיה שיש לי בפורום זה בקריאת הודעות, ולא קיבלתי תשובה. אני מבקש לענות במהירות האפשרית.
מאת: המערכת
18:41 | 12/8/2004

כבר קיבלת תשובה על הבעיה הזו


בתגובה ל: למערכת תוכל להכנס לאתר המצורף כדי לסרוק את המחשב שלך מוירוסים או קבצים מזיקים אחרים. ההמלצה שלנו (ראה אתרים מצורפים בסוף ההודעה): 1. סריקה on-line של פנדה (OnLine Virus Scanners) 2. התקנת התוכנה Ad Aware SE - והרצתה. 3. התקנת התוכנה Spy Sweeper והרצתה. תוכל גם להשאיר לנו מספר טלפון שלך (באי-מייל) ואנו נשתדל בעזרת השם לעזור לך.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |