מאת: אורנה
00:15 | 11/12/2006

אני כבר מבולבלת..


ר' יואל מה אתה אומר על ההרצאה של הרב שרקי כתגובה לקלטת הרצל והציונות של הרב אמנון יצחק,בקישור הזה: www.machonmeir.org.il/hebrew/main_id.asp?id=2442
00:15 | 11/12/2006

לא זכיתי להבין...


מה בלבל אותך בדברי ההבל של הר' אורי שרקי??

אגב, מי שרוצה להבין למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים שרבני הצה"ד מפיצים דיעות של מינות, כדאי שישמע כיצד מתייחס הר' שרקי להרצל (ונזכיר יש לדון אותו לכף זכות, כי הוא תלמיד של מסולק הדעת הרצי"ה קוק שאצלו הרצל היה יהודי הגון וצדיק נשמה פלאי פלאים בעלת רוח הקדש וכו'...).

בברכה, יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |