מאת: אביעד
16:12 | 10/11/2006

בקשה תארגנו הרצאה בבית שמש


בבין הזמנים אמרתם שיש לכם מקום שם.. אז תארגנו במקום ההוא הרצאה...
תודה!
אביעד
16:20 | 10/11/2006

אין לנו מקום בבית שמש...


היתה הצעה למקום ברמת בית שמש אך זה לא יצא לפועל, וגם אבדתי את המספר טלפון של המציעים.

אם יש לך מקום נשמח לבוא.

בברכה, יואל.
מאת: אביעד
16:50 | 10/11/2006

הפעם דווקא אני חושב שיש סיכוי בלי נדר


שאני יארגן מיקום להרצאה,אך הבית כנסת דורש שגם ת"ח דתי לאומי יהיה נוכח ותוכלו לקיים דיון.
אשתדל בלי נדר לנסות להשיג את המקום

בברכה,אביעד
02:17 | 10/15/2006

נשמח לשתף פעולה...


הודעה זו ללא תוכן



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |