23:49 | 11/29/2004

לישראל קרמר...


אין שום סיבה (לדעתי לפחות) שכל הודעה שלך בפורום תתחיל בשרשור חדש.

פתחת נושא לדיון, אנא דאג שההודעות בנושא שפתחת תהיינה באותו מקום .

זה יתרום הן לדיון, והן לסדר בפורום.

בנוסף, (וזה רק בגדר המלצה), לפני שאתה דואג להביא מקורות נוספים כדאי שתתייחס לתגובה שקבלת על המקורות הראשונים.

בברכה,יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |