הספר והאתר מוגשים באהבה לאחינו ואחיותינו בני ובנות
הצבור הדתי לאומי כחומר למחשבה בלבד, ואינם באים לפסוק
הלכה למעשה בשום ענין. בכל שאלה למעשה המתעוררת מקריאת
החומר בספר או באתר יש לפנות למורה הוראה שהוסמך ע"י גדולי הדור.
מאת:
הראל
00:00 | 5/3/2006
דעת הרב עובדיה יוסף על יום העצמאות
אתם לא נותנים לגיטימציה לחוגגי יום העצמאות, כיצד זה מתיישב עם דברי הרב עובדיה ביביע אומר ו,מא , שם הוא נוטה לומר שהקמת המדינה היא אתחלתא דגאולה, מביא שכמעט כל גדולי הדור נכון לתש"ח מסכימים על כך, ודעתו נוטה לומר הלל?
הלזה ייקרא "אפיקורס שומר מצוות"?
בתגובה ל: דעת הרב עובדיה יוסף על יום העצמאות
השנה בדקתי ת'נושא עם השמש של הרב
ותתפלא לשמוע שהרב עובדיה לא אומר הלל כלל וכלל
ועוד שב"ה הרב חי וקיים שיזכה לשנים רבות וטובות ואפשר לשאול אותו (או ת'מקורבים אליו)
למה התכוון? וכיצד הוא בעצמו נוהג?
אז לא להסיק מסקנות כל כך מהר
בתגובה ל: דעת הרב עובדיה יוסף על יום העצמאות
קרא בבקשה את דברי הגר"ע יוסף ותראה שדעתו נוטה לא לומר הלל כלל, וכן שהוא מסתייג מדברי הר' מנחם מנדל כשר בספר התקופה הגדולה (שהם שקר גלוי כפי שמבואר כאן במאמר "המדינה היהודית-ספר חדש, סילופים ישנים")