מאת: יצחק
15:59 | 4/11/2006

יואל (זה קצת דחוף),


אתה יכול לעשות לי טובה? אם יש לך פרוייקט השו"ת או תוכנה דומה, האם תוכל לשלוח לי לאי מייל את כל התשובה (במלואה) של הגר"ע יוסף לגבי הלל ביום העצמאות (יביע אומר ח"ו סי' מא), אני מניח שאין בכך בעיה הלכתית, נכון? (מבחינת זכויות יוצרים וכו'). תודה רבה! תזכה למצוות!
01:02 | 4/12/2006

כבר קבלת את התשובה במלואה...


בתגובה ל: יואל (זה קצת דחוף), בפורום מקורות באתר של "ישיבת" בית א-ל. עיי"ש.

חג פסח כשר ושמח, יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |