מאת: שרון
05:09 | 3/1/2006

צר לי ידידי שכל ענינך בהכפשת הציבור דתי


אני לא מקיר אותך אבל בדברך יש שנאה עמוקה לציבור הדתי לאומי.(כנראה משקעים מהעבר.ומהתשובות שקיבלתה בעברך).חבל להסית ולהתריס ציבור שלם. על אחים שמחרפים נפשם על הגנת המולדת הקדושה.נא חדול ממעשך כי גדול עוונך מנשוא .אני לא אומר דברים אלא בקלות דעת.הרי בסופו של דבר אנו ערבים זה לזה
14:58 | 3/1/2006

שפיל לסיפא דדבריך....


בתגובה ל: צר לי ידידי שכל ענינך בהכפשת הציבור דתי יפה אמרת- בדיוק מהסבה שאנו ערבים זה לזה בנוסף לאהבת הנפש שיש לי לכל יהודי ויהודי אח ואחות מהצבור הדתי לאומי ומשאר הצבורים מעם ישראל הנמצאים באפילה הוקם האתר הזה. זה שדעת תורה צרופה המבוססת אך ורק על דבריהם של גדולי ישראל בכל הדורות נתפסת אצלך כשנאה עמוקה כלפיך,הכפשה, הסתה והתרסה, וזה שהכנסת נערים ונערות לסכנת חיים היא "חירוף נפש על הגנת המולדת הקדושה" רק מראים עד כמה רבה עוד העבודה לפנינו והקב"ה יתן בנו כח לקרב עוד ועוד אחים ואחיות תועים לתורתו ועבודתו -אמן. נ.ב. תודה על האיבחון הפסיכולוגי, אבל ראיות מן התורה משכנעות אותי קצת יותר...) אתה מוזמן לתת לי תשובות מההוה המבוססות על התורה שיחליפו את התשובות שקבלתי בעבר. עד אז אין לי שום סבה להחליף את התשובות שיש בידי. בברכה, יואל.



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |