22:37 | 1/7/2006

לד.צ. שלום...


קבלתי הוראה ממו"ר שלא להתייחס כלל לספר זה באתר לא לחיוב ולא לשלילה כי מטרת אלה שרוצים שנתייחס אליו היא להשתמש באתר שלנו כדי לפרסמו.ואם חכם אתה, מהעובדה שאיננו מפרסמים ספר זה באתרנו תוכל להבין לבד מה דעתנו אודותיו ביחס לשאלה אם הוא תואם את דעת גדולי התורה. בברכה, יואל.
מאת: ד.צ
23:29 | 1/7/2006

ת"ל כמעט וטעיתי בזה.


בתגובה ל: לד.צ. שלום...
הודעה זו ללא תוכן



שירות לאומי | גירוש גוש קטיף | פורום | יחס גדולי ישראל לציונות | ישוב ארץ ישראל | אודיו-וידאו | צור קשר | חינוך ילדים | ספר דת הציונות |